انتقال طراحان موبایل HTC به گوگل به پایان رسید

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل ۲ ایکس ال

قرارداد بین گوگل و HTC برای جذب تیم طراحی گوشی‌های هوشمند این شرکت، به پایان رسیده است. «ریک استرلو»، مدیر بخش سخت‌افزار گوگل در خبری اعلام کرده است که تیم بزرگی از طراحان به گوگل خواهند آمد تا روی محصولات خلاقانه‌ی آینده‌ی این شرکت کار کنند.

بیش از ۲ هزار نفر از مهندسان شرکت HTC از این پس زیر نظر گوگل فعالیت خواهند کرد.

بر اساس این قرارداد که ارزشی ۱.۱ میلیارد دلاری دارد، بیش از ۲ هزار نفر از مهندسان شرکت HTC از این پس زیر نظر گوگل فعالیت خواهند کرد. البته گوگل قرار نیست این دو هزار نفر را به امریکا ببرد و آن‌ها در تایوان، مرکز شرکت HTC، باقی خواهند ماند. مدیر بخش سخت‌افزار گوگل به این موضوع اشاره کرده است که این مرکز آن‌ها در چین، بزرگترین مرکز مهندسی گوگل در آسیا خواهد بود.

در راستای این قرارداد، شرکت HTC بخش بزرگی از طراحان گوشی‌های هوشمند خود را از دست می‌دهد؛ طوری که گفته شده چیزی از بخش موبایل HTC باقی نمانده است. با این حال، شرکت HTC به ساخت و طراحی محصولات برای دیگر کمپانی‌ها به صورت قراردادی ادامه خواهد داد و بخش واقعیت مجازی این شرکت هم سر جای خود باقی می‌ماند.

گوگل به صورت قراردادی با HTC برای طراحی دو گوشی Pixel و Pixel 2 همکاری کرده بود. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تمرکز مهندسان جدید گوگل، طراحی و ساخت گوشی Pixel 3 خواهد بود.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه