انویدیا دیگر از سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی پشتیبانی نمی‌کند

۵ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
GTX 1060

با اینکه سال‌هاست استفاده از سیستم‌های عامل ۶۴ بیتی به موضوعی معمول تبدیل شده، ولی هنوز هم کسانی هستند که روی کامپیوترهای خود، از سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی استفاده می‌کنند. شرکت‌ها یکی پس از دیگری پشتیبانی از سیستم‌ها و نرم‌افزارهای ۳۲ بیتی را پایان می‌دهند؛ اپل کاملا پشتیبانی از اپ‌های ۳۲ بیتی را حذف کرده و گوگل هم به توسعه دهندگان تا سال ۲۰۱۹ زمان داده است. شرکت انویدیا به زودی پشتیبانی از سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی را کنار خواهد گذاشت.

از نسخه‌ی ۳۹۰ به بعد درایورهای کارت گرافیکی انویدیا دیگر از سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی پشتیبانی نخواهند کرد.

شرکت انویدیا تایید کرده است که از نسخه‌ی ۳۹۰ به بعد درایورهای کارت گرافیکی خود، دیگر از سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی پشتیبانی نخواهد کرد. انویدیا مشخصا به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌ی ۳۲ بیتی برای راه‌اندازهای کارت‌های گرافیکی خود، عرضه نخواهد کرد.

انویدیا فقط از ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۱۰، لینوکس و FreeBSD پشتیبانی می‌کند. نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز که مدت‌هاست بروزرسانی‌های کارت گرافیک را از سوی انویدیا دریافت نمی‌کند. کاربران فعلی این ویندوزها هم باید کاملا بی‌خیال استفاده از نسخه‌های ۳۲ بیتی شوند.

البته شرکت انویدیا به این موضوع اشاره کرده است که از نظر امنیتی، سیستم‌های عامل ۳۲ بیتی را تا ژانویه ۲۰۱۹ پشتیبانی خواهد کرد، ولی خبری از درایورهای جدید نخواهد بود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه