هایلایت؛ انگلیس با دو گل هری کین از تساوی گریخت

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی انگلیس و تونس

تیم انگلیس کار خودش در جام بیست و یکم را با پیروزی دلچسب در لحظات پایانی آغاز کرد. در آخرین بازی روز پنجم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های انگلیس و تونس در دومین بازی گروه هفتم رقابت ها از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که انگلیسی ها در آخرین لحظات موفق به پیروزی با نتیجه ۲-۱ شدند.

شاگردان گرت ساوت گیت بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدای بازی صاحب چند فرصت عالی شدند اما بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد دروازه تونس که سراسیمه بنظر می رسید بسته باقی بماند. حملات پرفشار انگلیس سرانجام در دقیقه ۱۱ به نتیجه رسید و این تیم با ضربه سر هری کین روی کرنر ارسالی موفق شد به گل برسد. بازی در ادامه با برتری انگلیس دنبال شد اما تیم تونس در دقیقه ۳۵ با تصمیم بحث برانگیز داور که خطای کایل واکر روی بازیکن این تیم را اعلام کرد صاحب ضربه پنالتی شد. فرجانی ساسی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول باوجود برتری مطلق انگلیس با نتیجه تساوی خاتمه یابد.

سه شیرها نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند اما بازی منسجم تر تونس در این نیمه باعث شد آن ها صاحب موقعیت های کمتری شوند. انگلیس در یک صحنه روی یک کار تیمی خوبمی توانست توسط مارکوش رشفورد که تازه به بازی آمده بود به گل برسد اما این بازیکن جوان با بی دقتی موقعیتش را از دست داد. فشار انگلیس با نزدیک شدن به دقایق پایانی بیشتر شد و در حالی که بنظر می رسید شانس در این بازی با آن ها همراه نیست، در دقیقه ۹۱ بار دیگر روی کرنر ارسالی و ضربه سر هری کین به گل رسید تا یک پیروزی شیرین را در لحظات پایانی بازی کسب کند و مزد نمایش خوب خودش را بگیرد.

انگلیس با این نتیجه ۳ امتیازی شد تا پس از بلژیک که به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر گروه هفتم قرار گرفت در رده دوم جای بگیرد. تیم های تونس و پاناما هم در رده های بعدی قرار گرفتند. انگلیس در دوم به مصاف پاناما خواهد رفت و سپس در دور پایانی با بلژیک بازی خواهد کرد.

گزیده بازی‌ بلژیک-پاناما، انگلیس-تونس و سوئد و کره جنوبی را در ویدیوی زیر ببینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه