اولین اطلاعات از گوشی Xperia X Compact لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این موضوع شکی نیست که شرکت سونی در نمایشگاه IFA 2016 گوشی‌های جدیدی معرفی خواهد کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یکی از این گوشی‌های جدید عضو خانواده‌ی اکسپریا X می‌شود و با نام Xperia X Compact راهی بازار خواهد شد.

این گوشی در کنار محصول دیگری که به احتمال زیاد Xperia XR یا Xperia XZ نام دارد، معرفی می‌شود.  امروز اطلاعات جدیدی از مدل X Compact منتشر شده است. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که چهار پردازنده با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، راهی بازار می‌شود. چهار گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین مشخص شده این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته به صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت FullHD این گوشی هم اشاره شده است.

دوربین پشت این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. این دوربین به فلش، فوکوس خودکار و سنسور تشخیص صورت مجهز شده است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است که برای عکاسی سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Xperia X Compact با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار می‌شود و پس از مدتی به اندروید ۷.۰ بروزرسانی خواهد شد.

Xperia X Compact

منبع: telefoonabonnement

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. محمدعلی

    Xperian.ir:
    از صبح امروز، خبری پیرامون مشخصات اکسپریا X Compact در خبرگزاری ها دست به دست شد که در آن به برخی مشخصات این دستگاه از جمله رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی اشاره دارد.
    این مشخصات که بر اساس بنچمارک GFXBench بدست آمده به هیچ وجه صحت نداشته و هیچ ارتباطی به مدل کامپکت پرچمدار آینده سونی ندارد. لازم به توضیح است که مشخصات فوق مربوط به یک گوشی هوشمند جدید از خانواده لنوو است که به اشتباه در خبرگزاری ها به اکسپریا X Compact نسبت داده شده است.

  2. شایان

    بعیده این ایکس کامپکت باشه…همیشه کامپکت های سونی دوربین هاشون با نسخه اصلی یکیه…

    1. علی

      در z5 شاهد چنین چیزی نبودیم دوست عزیز!!!
      درسته هر سه مدل z5 دوربین ۲۳ مگاپیکسلی بهره میبردند اما وقتی مقایسه میکردی کاملا دوربین پریمیوم از کامپکت با کیفیت تر بود.
      در بخش مقایسه دوربین دیجی کالا هم این مورد مشهوده

  3. حمید

    معرکه است…

  4. آرمین

    عالیه……

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه