این گوشی احتمالا اکسپریا XR است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

زمان زیادی از معرفی گوشی‌های سری اکسپریا X سونی نمی‌گذرد و احتمالا به خاطر دارید که پس از آن هم این شرکت اکسپریا E5 را معرفی کرد. حالا خبر رسیده که ظاهرا سونی قصد دارد از ششمین گوشی خود در سال ۲۰۱۶ هم رونمایی کند.

اکسپریا XR احتمالا در نمایشگاه IFA در برلین معرفی می‌شود.

این گوشی که در ابتدا با نام Xperia F8331 شناخته شد،‌ احتمالا با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند اکسپریا XR نامیده می‌شود. البته هنوز هیچ تایید رسمی‌ای برای نام این گوشی وجود ندارد اما در عوض تعدادی طرح سه‌بعدی از آن منتشر شده تا بتوانیم در اینجا نگاهی به گوشی آینده‌ی سونی داشته باشیم.

ابعاد اکسپریا XR در منابع مختلف ۸.۱ × ۷۱.۹ × ۱۴۶.۴ میلی‌متر گزارش شده که نشان می‌دهد این گوشی کمی از اکسپریا X و اکسپریا X Performance بزرگ‌تر بوده و همچنین به احتمال زیاد دارای نمایشگر ۵ اینچی (با دقت تصویر ۱۰۸۰p) است. فعلا اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی گوشی نداریم اما می‌توان درگاه USB نوع C را در قسمت پایین تصاویر ببینیم. همچنین فلش LED دوتایی را برای دوربین پشت این گوشی می‌توان تشخیص داد. درمورد دوربین‌های این گوشی شایعه‌ شده که هردو دوربین پشت و جلو قادر به ضیط ویدیوهای ۴K هستند؛ قابلیتی که هنوز توسط گوشی‌های هوشمند ارایه نشده‌ است.

با نگاهی به تصاویر، می‌بینیم که از نظر طراحی، اکسپریا XR با خانواده‌ی X فاصله گرفته و علاوه‌بر این‌که گوشه‌های تیزتری دارد، در قسمت پشت بدنه هم خلاف گوشی‌های دیگر این سری، قاب یک‌سره را نمی‌بینیم.

نمایشگاه IFA 2016 در برلین احتمالا جایی است که سونی می‌خواهد از اکسپریا XR رونمایی کند.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Ahmad

    لایک سونی

  2. Avatar فراز

    به نطر من سونی داره کار درستی میکنه ک تقریبا همه گوشی های این شرکت در ه زبان طراحی میشن شما اگه شرکت های اتومبیل سازی هم نگاهی کنید میبینید همه ماشین های این شرکت ها یک فرم رو در تمام ماشین ها به کار بردند مثل بی ام و ک جلو پنچره معروفش با ماشین های دیگه اش یه شکله و سونی هم گوشه های تیز و صاف بودن گوشی هاش رو داره در گوشی های دیگرش رعایت میکنه

  3. Avatar فرشاد

    چرا انقد گوشیای سونی زشته !!!
    همش همین مدله

    1. Avatar مهسا

      اتفاقا بسیار شیک و سنگین و زیباست و هارمونی خاصی در طراحی داره و تناسب ها به خوبی رعایت شده…

    2. Avatar آرش

      به نظر من لازم نیست حتما حاشیه بالا پایین حذف بشه تا زیبا به نظر بیاد. اتفاقا در این حاشیه ها اسپیکر های استریو و دوربین های بسیار قوی با قابلیت فیلمبرداری ۴K (هم دوربین پشت و هم جلو) قرار گرفته وتنها گوشی با این قابلیت است. مهم اینه که این حاشیه ها صرفا فضای خالی نیستند و کارایی دارند و فرم خوبی به گوشی دادند.

  4. Avatar امیر

    ای بابا اینم که کلی حاشیه داره لبه هاش تیز تر شده
    فکر کنم باید برند محبوبم رو از سونی به یکی دیگه تغییر بدم که حد اقل آدم نگاش میکنه خوشش بیاد. کیفیت دوربین و سخت افزار سونی خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا ظاهرش در شان سونی نیست

    1. Avatar shs77

      من که مهمترین عاملی که سونی میخرم ظاهر خیلی خاص و زیبای موبایل هاش هست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه