اولین بسته‌ی الحاقی Dark Souls 3 عرضه شد؛ تریلر و تصاویر آن را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

همانطور که قبلا گفته بودیم و انتظارش را داشتیم، اولین بسته‌ی الحاقی «دارک سولز ۳» (Dark Souls 3) عرضه شده است. شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» هم به مناسبت عرضه‌ی این محتوای دانلودی، تریلر و تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده است.

بسته‌ی الحاقی Ashes of Ariandel پانزده دلار قیمت دارد.

اولین محتوای دانلودی دارک سولز ۳، Ashes of Ariandel نام دارد و در حال حاضر باری پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بسته‌ی الحاقی ۱۵ دلار قیمت دارد، اما می‌توانید آن را به همراه دومین بسته‌ی الحاقی بازی با قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید.

محتوای دانلودی Ashes of Ariandel بازی‌کننده‌های دارک سولز ۳ را به سرزمین Ariandel می‌برد که محیطی برفی است. این محتوای دانلودی با خودش اسلحه‌های جدید، زره‌های جدید و حتی جادوهای تازه‌ای را به همراه دارد.

نمی‌دانیم دومین محتوای دانلودی دارک سولز ۳ دقیقا قرار است چه زمانی عرضه شود، اما سازندگان بازی قول سال آینده‌ی میلادی را داده‌اند.

«هیده‌تاکا میازاکی»، کارگردان مجموعه بازی‌های دارک سولز و بلادبورن، گفته است که فعلا قصد ادامه‌ی این دو مجموعه را ندارند روی شماره‌ی جدیدی از بازی Armored Core کار می‌کنند. ساخت یک بازی دیگر هم در استودیوی بازی‌سازی From Software شروع شده است که طبق گفته‌ی میازاکی، قرار است عجیب و غریب باشد.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر بسته‌ی الحاقی Ashes of Ariandel را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gamespot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه