اولین تصاویر از هدفون آیفون ۷ با پورت لایتنینگ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از رایج‌ترین شایعات پیرامون آیفون ۷ درباره‌ی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدای آن است. شایعات می‌گویند که این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و هدفون‌های آن با پورت لایتنینگ عرضه می‌شوند. همچنین نبود خروجی ۳.۵ میلی‌متری صدا باعث می‌شود که این گوشی باریک‌تر از مدل‌های قبلی شود و حتی می‌توان آیفون ۷ را ضد آب کرد. در ادامه‌ی این شایعات، تصاویری از هدفون جدید آیفون ۷ به بیرون درز کرده که با پورت لایتنینگ کار می‌کند.

قبلا در شایعات گفته شده بود که اپل سفارش تولید هدفون‌های جدید آیفون ۷ با پورت لایتنینگ را به شرکت‌های چینی داده است و امروز شاهد لو رفتن اولین تصاویر آن بودیم. به احتمال زیاد این هدفون در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرار خواهد گرفت. البته از آنجایی که هیچ کدام از شایعات لو رفته درباره‌ی آیفون ۷ توسط اپل تایید نشده‌اند، نمی‌توانیم با اطمینان درباره‌ی این موضوع صحبت کنیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر لورفته را ببینید:

iPhone7-headphone-1 iPhone7-headphone-2

دیروز هم تصویر دیگری از قاب آیفون ۷ منتشر شده بود که در آن به نبود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره شده بود. در آن تصاویر مشخص شد که آیفون ۷ از دو بلندگو بهره می‌برد. همچنین چند روز پیش تصاویر دیگری از این گوشی لو رفت که به وجود دوربین دوتایی روی آن اشاره می‌کردند.

منبع: iphone7

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۶ دیدگاه
  1. MAHDI

    نمیدونم والا اپل دوست داره تو همه چی از بقیه متفاوت باشه. واقعا این چیزه مسخره ایه

  2. Meysam

    من همین الانم از هدفن بلتوث استفاده می کنم حوصله سیم ندارم وتخصصم تو قطع سیم هدفنه چون تو خواب موزیک گوش میکنم ،زیاد برام فرق نداره

  3. shahab

    آینده پورت های صدا ختم میشه به یو اس بی c ! اپل هم برای اینکه از بقیه عقب نمونه و یه آپدیتی داده باشه ، پورت ۳.۵ رو حدف کرد و جاش از لایتنینگ استفاده کرد . اما این راهش نیست . یا کسی با آیفون آهنگ گوش نمیده ، یا اپل مجبور میشه پورت یو اس بی c روی دیوایس هاش قرار بده چون هدفون ها و هدست ها هم قراره از یو اس بی استفاده کنن . نمیدونم کی از کله شق بودن دست برمیدارن . همین الان هم کاربراش از مشکلات خاص بودن رنج میبرن! الان کسی از هدفون های اپل استفاده نمیکنه نمیدونم با چه امیدی تازه آپدیتش هم کرده!!
    حالا درسته که برای تمام این دیوایس ها ، مبدل ۳.۵ به لایتنینگ یا یو اس بی ساخته میشه تا بشه از هدفون های قدیمی هم استفاده کرد . اما تا کی ؟!؟!

    1. محمد

      من کاملا باهات موافقم USB Type-C آینده بسیار درخشانی دارن و اپل هر چقدر هم که بخواد خودشو به در و دیوار بکوبونه باز هم آخرش باید از این پورت (که گویا ابداع خودش هم بوده!) در آیفون و آیپد استفاده کنه

  4. مجتبی

    ولی من شنیدم که با بیتس مشورت کرده که از این هدفون بلوتوثی ها روش بزاره!!!!!!

  5. Apha1

    من نمیدونم چرا برای مردم اینقدر مشکله که روند یک چیز رو تغییر بدند!! شما به راحتی میتونید یک دانگل بلوتوث که توی همین سایت هم موجوده بگیری و هر هدفونی که که خواستی رو بهش وصل کنی! من همین الانشم که گوشیم پورت ۳.۵ داره هم زیاد ازش استفاده نمیکنم، اگر اپل بجای این پورت باتری قوی تر و یا اسپیکر قوی تر بذاره یا گوشی رو زد آب کنه، فوق العاده به صرفه تر از این پورته!

    1. Reza

      دقیقا همینطوره…

    2. محمد

      اگه این جوریه پس چطور سامسونگ توی s7 همه ی این کارا رو کرده و جک رو هم حذف نکرده؟؟؟؟

    3. مسترس

      دوست عزیز شما استفاده نمیکنی (همه که شما نیستن)هدفون بلوتوث انواع مختلف دارم ولی یه مقدار که فکر کنید نیاز به شارژ نداره؟ هم غصه شارژ ایفونو باید بخورم هم وسط گوش کردن اهنگ باید غصه تمام شدن هدفون بلوتوثو پس نتیجه میگیریم که با تغییر تکنولوژی اگر(عقلانی باشه مشکلی نداریم)اپل اومده جکو حذف کرده فدای یه چیز دیگه کرده که بگه من فلان چیزو جدید انداختم رو دستگاه(البته امیدوارم شایعه باشه و جک ۳.۵ حذف نشده باشه)

  6. مسترس

    مزخرفه من همیشه دوست داشتم وقتی گوشیم تن شارژه موزیک گوش کنم اپل دیگه بدرد لا جرز دیوار نمیخوره با این ایفون هفتش

    1. shahab

      حتما شارژ بی سیم براش اومده که این کارو کرده ، خیالت راحت اپل کاری نمیکنه که مشتریاشو از دست بده

    2. محمد

      خوب عزیزمن خیلی شاکی هستی آیفون هفت نخر همینی که داریو نگه دار مگه مجبوری بخریش

      1. مسترس

        الان واقعا این یک پیشنهاد سازنده بود؟مثل اینکه شما بگی شلوار یک سال پیشو همچنان نگه دار چه معنی میده شلوار جدید بگیری وقتی از طرحش رضایت نداری!وای به حال اینکه اینکه تلفن همراه یه تکنولوژی هست و هر ثانیه پیشرفت میکنه من با اصل ایفون مشکل ندارم من با جک ایفون مشکل دارم زمانی که ایفون رو میزنیم تن برق شارژ بشه و خودت کنارش بالش میزاری میخوابی گاهی حوصلت سر میره میخوای با هدفون اهنگ گوش بدی میبینی جک نداره واقعا بد نیست؟ شاید شما اینجوری نباشی اما همه که مثل شما نیستن!!!
        همین الان من پای سیستمم ایفونم تن شارژه با هدفون دارم موزیک گوش میدم ولی ایفون ۷ بیاد دوست دارم به روز باشم ولی این جک اعتقادات منو رو موزیک گوش کردن متلاشی کرد
        لطفا عقلانی جواب ارسال کنید نه اینکه بگید مجبوریکه نیستی همینو که داری نگه دار

  7. مهدی عزیزی

    ظاهرا نسل بعدی موبایل ها به سمت استفاده از این تکنولوژی میرود. موتورولا z که جدیدا رونمایی شد اولین گوشی است که قرار است در ان پورت ۳.۵ میلیمتری حذف شود. و بعد از ان هم اپل. اونجوری که من مطالعه کردم سیستم مبدل هندزفری باید کیفیت خوبی داشته باشه چون عملا سیستم مبدل داخل گوشی حذف شده و به هنزفری منتقل میشود و در واقع از تکنولوژی CDLA استفاده شده. از شرکتی مثل اپل بعیده اگر این تغییر رو تایید کرده باشه باردیگر به مدل ساده قدیم برگرده.
    در مورد بحث شارژ در زمان گوش کردن به موزیک به نظر من این مشکل به راحتی از طریق قابلیت شارژ وایرلس قابل حله و اپل شاید وقتش رسیده باشه که وایرلس شارژینگ رو هم اضافه کنه. در ضمن اگر این رو هم اضافه نکنند مطمئنا راهکاری هست.

    1. محمد

      گوشی ها ی قدیم سونی اریکسون رو یادتونه که پورت شارژرش جوری بود که از زیرش میشد هدفون رو هم وصل کرد به نظرم اگه اپل بخواد جک رو حذف کنه باید این کارو بکنه

    2. Meysam

      لایک داری !!!!

  8. امیر

    اپل فقط به منفعت مالی خودش فکر میکنه این فقط واسه اینه که شما یه وقت هندزفریتون خراب شد خواستید یکی دیگه بخرید پولش بره تو جیب اپل.

  9. Aryan

    خخخخیلی مسخره میشه
    یعنی نمیشه هم گوشیت تو شارژ باشه هم هدفونت وصل باشه 😐

    1. Matori73

      خداروچه دیدی، شاید شارژ بی سیم هم بهش اضافه شد ..

    2. امیرحسین

      به نظر من هم اصلا ایده خوبی نیست

    3. رونالدو

      اقای ارین وقتی شما چیزی نمی دونی الکی نظر نده لطفا والا

  10. behnampsi

    به نظر من اگه خبرش درست باشه، یه حماقت خواهد بود! پورت هاى لایتنینگ اپل عمر کوتاهی دارن و زود خراب میشن در حالی که عمر هدفون های با جک ٣.۵ میلیمترى قابل قبوله!

    1. نوید جوادزاده

      داداش شما تا حالا لایتننینگ از نزدیک دیدی یا برات تعریف کردن؟؟؟؟

      1. behnampsi

        داداش من خودم حدود دوسال و نیمه که ipad air دارم! کابل لایتنینگ همینجوریش که میزنی به شارژ و بهش دست نمیزنی بعد یه مدت سیمش از پشت پورت خم میشه و به فنا میره! واى به حال اینکه پورت هدفونت لایتنینگ باشه و همش در معرض خم شدن!

      2. Meysam

        من پدرشو در اوردم ا خن گفته بعد تازه پشتو روهم نداره خیلی شیک!من۶sدارم بار ها زیر اب گرفتم!اصلا از پرتش یه قطره هم وارد نشده وسالمه !به ضد اب بودنش ایمان دارم!!!

  11. Mac Klaus

    به نظرم که خیلی خوبه ………… پورت لایتینگ که تا حالا عالی بوده ……… امیدورام که صدا رو خوب انتقال بده ……..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه