اولین تصویر از پهپاد گوپرو ناخواسته روی وب‌سایت‌هایش قرار گرفت

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوپرو تصادفا ما را با پهپاد آینده‌اش به نامKarma در یک نگاه آشنا کرد.

یک تصویر تامب‌نیل که درواقع پیش‌نمایشی از پهپاد آینده‌ی این شرکت است، در چندین وب‌سایت‌ اروپایی گوپرو قرار داده شده بود.

این شرکت که چند روز پیش اعلام کرده بود تا پایان ماه جاری میلادی از پهپادش رونمایی می‌کند، به‌صورت ناخواسته و زودتر از موعد مشتریان را با تصویری از محصول آینده‌اش مواجه کرد. قضیه از این قرار است که یک تصویر تامب‌نیل (thumbnail) در چندین وب‌سایت‌ اروپایی گوپرو قرار داده شده بود که به نظر می‌رسد پیش‌نمایشی از پهپاد آینده‌ی این شرکت باشد. این تصویر که در ادامه می‌بینید، اکنون از روی وب‌سایت‌ها حذف شده ‌است.

گوپرو روز ۲۹ شهریور رخدادی را در دست برگزاری دارد که در آن از پهپاد Karma و احتمالا همراه با آن دوربین Hero5 رونمایی خواهد کرد.

Screen-Shot-2016-09-03-at-10.05

تصویری که درباره‌اش گفتیم، در وب‌سایت‌های ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی گوپرو منتشر شده بودند و با کلیک کردن روی آن‌ها مستقیما کاربران را به صفحه‌یKarma می‌بُرد. این تصویر در کنار محصولات دیگری از جمله یک دستگاه لرزش‌گیر قرار گرفته بود که با کلیک کردن روی آن به صفحه‌ی ارور ۴۰۴ می‌رسیدیم.

این اولین‌بار نیست که اطلاعات به این‌صورت از شرکت گوپرو درز می‌کند. پیش از این هم تقریبا به همین ترتیب عکس‌هایی از دوربین Hero5 این شرکت در فضای مجازی درز کرده بود.

منبع: The Verge

Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه