اولین تیزر محافظان کهکشان ۲ حسابی بامزه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اولین تیزر کوتاه از دنباله‌ی فیلم «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) منتشر شده است؛ همانطور که از دنباله‌ی سرگرم‌کننده‌ترین فیلم استودیوی مارول انتظار دارید، تیزر قسمت دوم محافظان کهشکان پر از صحنه‌های بامزه و هم‌چنین بانمک است. تمام شخصیت‌هایی که در قسمت اول دوست‌شان داشتیم، در تیزر Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند؛ از «استار-لرد» گرفته تا «راکت راکون» و صد البته «گروت»!

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است تابستان سال آینده اکران شود.

خوشبختانه نمی‌توانیم چیزی از قصه و داستان فیلم متوجه شویم و تیزر فیلم،‌ وقت انتظار را برای‌مان سخت می‌کند. «گامورا» (Zoe Saldana) و «نبیولا» (Karen Gillan) را می‌توانیم در تریلر فیلم ببینیم. باورمان نمی‌شود که «کارن گیلن» برای قسمت دوم فیلم هم دوباره سرش را از ته تراشیده است!

شخصیت «یاندو» (Michael Rooker) هم در این تیزر کوتاه حضور دارد، اما در مقایسه با قسمت قبلی فیلم، خفن‌تر شده است و مدل موی بامزه‌ای دارد.

Michael-Rooker---Yondu---James-Gunn

مایکل روکر و جیمز گان، کارگردان فیلم.

می‌توانیم از صحنه‌هایی که در تیزر می‌بینیم متوجه شویم که قسمت دوم Guardians of the Galaxy هم قرار است حسابی بامزه باشد.

«جیمز گان» (James Gunn)، کارگردان قسمت اول محافظان کهکشان، دنباله‌ی آن را هم می‌سازد. این موضوع از همان ابتدای آغاز تریلر و با شنیدن موسیقی تیزر معلوم است. آهنگ Hooked on a Feeling را در فیلم اول به خاطر دارید؟ تیزر Guardians of the Galaxy Vol. 2 هم از این قطعه استفاده کرده است.

rocket-and-baby-groot

قسمت اول محافظان کهکشان یکی از بهترین سورپرایزهای سال ۲۰۱۴ بود. این فیلم نه تنها توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد، بلکه از سوی منتقدان هم بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ طوری که باورمان نمی‌شود فیلمی می‌تواند به مسخرگی Guardians of the Galaxy این قدر موفق و محبوب شود؛ البته منظورمان مسخره از نوع خوب و بانمک‌اش است، نوعی که باعث می‌شود با صحنه صحنه‌ی فیلم ارتباط نزدیک برقرار کنید.

موفقیت بسیار بالای قسمت اول محافظان کهکشان، سطح انتظارات را از دنباله‌ی این فیلم بسیار بالا برده است. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است در روز ۵ می سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر فیلم را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar برسام

    اینجوری که میگن avengers هم تو این فیلم هستن!

  2. Avatar حسین

    با تشکر با دیجیکالا مگ . فرمت فیلم ها را در سایت تغییر دادید و سخت تر دانلود می شود و بعد تا اخر برد تا بتوانم در اخر بدان مکس ببینم بدتر شده . دیگه امکان picture to picture مک هم روش کار نمی کند . فقط گفت اگر دوست داشتید تغییر بدهید ، منم ازتون ممنون می شوم.

    1. Avatar محمد

      به نظرم پلیر خیلی بهتر شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه