اولین جزییات از بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ منتشر شد

۹ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اسکوئر انیکس» از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی به خوبی پشتیبانی کرده است. در کنار عرضه‌ی بسته‌های الحاقی داستانی، این شرکت می‌خواهد هم‌چنین یک بخش چند نفره به «فاینال فانتزی ۱۵» (Final Fantasy 15) اضافه کند. اسکوئر انیکس خبر داده است که می‌خواهد بخش چند نفره‌ی بازی را در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی، توسط بازی‌کننده‌ها امتحان کند.

تمام کسانی که نسخه‌ی Digital Premium بازی را خریداری کرده یا Season Pass آن را داشته باشند، به نسخه‌ی آزمایشی بخش چند نفره دسترسی خواهند داشت. از روز دوم آگوست تا هشتم آگوست، یعنی سه روز دیگر، بازی‌کننده‌ها می‌توانند بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ را تست کنند.

بخش چند نفره‌ی بازی، قرار است در نسخه‌ی نهایی، شامل بخش‌ها و قابلیت‌های زیر باشد:

  • شخصیت‌های قابل بازی: برای خود تا هشت شخصیت مختلف بسازید، آن‌ها را با استفاده از امتیاز تجربه‌هایی که با تمام کردن کوئست‌ها و شکست دادن دشمنان می‌گیرید، ارتقا دهید. هم‌چنین می‌توانید در نقش Noctis، Gladios، Prompto و Ignis بازی کنید.
  • آواتارها: شخصیت‌های خود را با استفاده از عناصر مختلفی که می‌خرید، یا به دست می‌آورید و پیدا می‌کنید، شخصی‌سازی کنید.
  • پایگاه: یک شهر بزرگ دارید که پایگاه شماست و قابلیت‌های آن به تدریج بیشتر می‌شود.
  • اسلحه‌ها: از بین سلاح‌های مختلفی مثل کاتانا، خنجر، تیر و کمان، سپر یا خیلی سلاح دیگر، یکی را انتخاب کنید و به مبارزه ببرید. کنترل اسلحه‌ها با بازی اصلی فرق می‌کند. اسلحه‌ها ارتقا پیدا می‌کنند و سطح آن‌ها بالاتر می‌رود.
  • نشان‌های سلطنتی: با پیدا کردن و استفاده از نشان‌های سلطنتی، قدرت‌های مختلفی به شخصیت خود بدهید. این قدرت‌ها در بخش چند نفره‌ی بازی نقش بزرگی خواهند داشت.
  • کوئست‌ها: مراحل مختلفی در بازی وجود خواهند داشت. برخی از این مراحل تک نفره و برخی از این مراحل، چند نفره بازی می‌شوند. می‌توانید مراحل را به همراه سه نفر از دوستان خود انجام دهید.
  • غذا: برای پایگاه خود یک آشپز پیدا کند و غذاهای مختلفی برای خود بپزید.
  • تکه‌های شهاب: با جمع کردن تکه‌های شهاب (Meteorshard) با تمام کردن کوئست‌ها، می‌توانید مراحل جدید آزاد کنید.
  • سیستم‌های دیگر: کمپ بسازید و دیگران را به کمپ خود دعوت کنید. چت‌های مختلف با دوستان خود داشته باشید. عکس بگیرید. قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری هم به بازی اضافه خواهند شد.

می‌توانید در ادامه، چند عکسی که از این بخش چند نفره منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه