اولین خودروی الکتریکی Faraday Future را ببینید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «فارادای فیوچر» (Faraday Future) که در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا به ساخت خودروی الکتریکی مشغول است، یکی از رقیب‌‌های اصلی «تسلا» (Tesla) به حساب می‌آید. این شرکت به‌تازگی تیزری کوتاه از اولین اتومبیل الکتریکی خودش را منتشر کرده است. خودرویی که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد و قبلا فقط طرح‌های اولیه آن منتشر شده بود. حالا به نظر می‌رسد که مراحل ساخت این خودرو آغاز شده و به‌زودی شاهد فروش آن خواهیم بود.

این شرکت قبلا چند طرح نشان داده بود که هیچ کدام آن‌ها راهی بازار نشدند  و حالا با این اتومبیل جدید می‌خواهد خودش را به عنوان یک شرکت فعال در زمینه‌ی ساخت خودروهای الکتریکی نشان دهد و حتی امیدوار است که بتواند محصولی بهتر از تسلا مدل X تولید کند.

در تیزر کوتاهی که از اتومبیل الکتریکی شرکت فارادای فیوچر منتشر شده، نمای دقیقی از این خودرو نشان داده نمی‌شود و ما تنها محصولی را مشاهده می‌کنیم که در بیابان حرکت می‌کند. البته مدتی پیش افرادی موفق شده بودند عکسی از این محصول بگیرند و آن‌ را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

faraday

البته در عکس‌ منتشر شده هم به خوبی نمی‌توان ظاهر این محصول را دید. اتومبیل الکتریکی فارادای فیوچر هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. به احتمال زیاد در نمایشگاه CES سال آینده که تا چند ماه دیگر برگزار می‌شود، از این اتومبیل اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر کوتاه این خودرو را ببینید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. فرخ کاردان

    جای ادیسون خالیه توی این نام گذاری ها!

    1. فرخ کاردان

      ۱۰۰۰ اسب زیاد نیس یکم!؟ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه