اولین عکس‌های ثبت‌شده با دوربین گوشی‌های جدید موتورولا را ببینید

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بعد از معرفی گوشی‌های جدید موتورولا توسط شرکت لنوو، امروز می‌توانیم کمی جزیی‌ و البته نزدیک‌تر با این گوشی‌ها آشنا شویم. این اتفاق می‌تواند به‌سادگی با دیدن اولین نمونه‌عکس‌هایی بیفتد که با دوربین‌ گوشی‌های تازه‌وارد Moto G4 و Moto G4 Plus ثبت شده است.

این‌روزها که صنعت موبایل حرف‌های تازه‌ای درباره‌ی دوربین دارد، هیجان دیدن عکس‌های گوشی‌های جدید موتورولا فقط به‌خاطر تماشای خوراکی‌های خوشمزه نیست!

در یک سال اخیر صنعت موبایل بخش زیادی از تمرکز خود را روی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند گذاشته است. نگاهی به گوشی‌های پرچم‌دار برندهای مختلف در این دوره کاملا گویای این است که این‌روزها یکی از اصلی‌ترین امتیازهای یک گوشی هوشمند منوط به نوع و کیفیت دوربین(ها)ی آن است. به‌این‌ترتیب هیجان دیدن نمونه‌عکس‌های گوشی‌های جدید موتورولا فقط به‌خاطر تماشای خوراکی‌های خوشمزه نیست!

تصاویری که در ادامه می‌بینید برای اولین‌بار در توییتر PhotoTalkIndia منتشر شده‌اند. هرچند هنوز برای قضاوت درمورد کیفیت دوربین‌های Moto G4 و Moto G4 Plus خیلی زود است اما به‌هرحال با تماشای این عکس‌ها متوجه می‌شوید احتمالا دوربین این گوشی‌ها از کیفیت معقولی برخودار هستند. این موضوع را باید در حالی در نظر داشته باشید که گوشی‌های جدید موتورولا با قیمت‌های نسبتا ارزانی در بازار عرضه می‌شوند. ضمن این‌که این عکس‌ها در فضای بسته گرفته شده‌اند.

Moto G4 Plus دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد که سنسور آن ساخت OmniVision است و از پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۳ میکرون استفاده می‌کند. این دوربین با اندازه کانونی ۲.۰ می‌تواند نور بیشتری را دریافت کرده و ضمنا از فناوری پیشرفته Deep Trench Isolation هم بهره می‌برد که باعث کاهش نویز در ‌تصاویر می‌شود.

درمورد دوربین Moto G4 البته این مشخصات در سطح پایین‌تری وجود دارند. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و فلش LED در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین پشت این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. به‌هرحال از میان این دو دستگاه گوشی هوشمند، هم‌چنان که مشاهده می‌شود، Moto G4 Plus می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بهتر را ثبت کند.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و اولین نمونه‌عکس‌های گوشی‌های خبرساز موتورولا را ببینید.

عکس‌های ثبت‌شده با دوربین Moto G4:

عکس‌های ثبت‌شده با دوربین Moto G4 Plus:

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه