اولین لپ‌تاپ‌های بازی مجهز به ویندوز ۱۰ عرضه شدند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت MSI اولین لپ‌تاپ‌های بازی که به جدیدترین سیستم عامل ویندوز مجهز هستند را عرضه کرد. لپ‌تاپ‌های GT72 Dominator، GE72 Apache و GE62 Apache که هر سه در سری بازی شرکت MSI عرضه می‌شوند، از لپ‌تاپ‌هایی هستند که از این پس با ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد.

شرکت MSI لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را به جدیدترین نسخه‌ی ویندوز مجهز کرده است.

سیستم عامل ویندوز ۱۰ قابلیت‌های جدیدی را برای بهبود تجربه‌ی بازی کردن در خود دارد؛ قابلیت‌هایی مثل دایرکت‌ایکس۱۲ یا نرم‌افزار ایکس‌باکس. جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز هم‌چنین امکان بازی کردن چندنفره بین کنسول و رایانه‌های شخصی را فراهم می‌کند. این ویندوز، نیاز به نرم‌افزارهایی مثل FRAPS را هم برطرف کرده است. ویندوز ۱۰ نرم‌افزاری به اسم GameDVR دارد که تصاویر بازی‌ها را به‌صورت خودکار ضبط می‌کند.

«اندی تانگ»، مدیر شعبه‌ی امریکای شرکت MSI درباره‌ی ویندوز ۱۰ می‌گوید: “ویندوز ۱۰ با ادغام کنسول و رایانه‌های شخصی و هم‌چنین ارایه‌ی تجربه‌ی بهتری از بازی، پیشرفت بزرگی برای صنعت بازی محسوب می‌شود. شرکت MSI هم که جدیدترین و بهترین محصولات را به بازی‌کننده‌ها ارایه می‌کند مفتخر است اولین شرکتی باشد که لپ‌تاپ‌های بازی را با ویندوز ۱۰ ارایه کند؛ لپ‌تاپ‌هایی که از جدیدترین پردازنده‌های نسل پنجم i7 اینتل در آن‌ها استفاده شده است.”

در ادامه می‌توانید مشخصات لپ‌تاپ‌های بازی شرکت MSI و قیمت جهانی آن‌ها را ببینید.

MSI

منبع: Guru3D

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه