اولین لیست گروه های جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد: دو ستاره مصدوم همراه ایسلند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گروه های جام جهانی ۲۰۱۸ ایسلند

ایسلند اولین تیم از میان گروه های جام جهانی ۲۰۱۸  است که لیست ۲۳ نفره‌اش برای رقابت های جام جهانی را اعلام کرد. فدراسیون فوتبال این کشور با انتشار ویدئویی روی یوتیوب لیست نهایی تیم ملی ایسلند برای جام جهانی را اعلام کرد.

نکته جالب حضور گیلفی سیگوردسن و آرون گونارسن دو ستاره مصدوم ایسلند در این فهرست است. سیگوردسن مهمترین ستاره فوتبال ایسلند که این فصل برای اورتون انگلیس بازی کرد از حدود ۲ ماه پیش به دلیل مصدومیت زانو خانه نشین بوده و زمان بازگشت او هنوز مشخص نیست. پزشکان اورتون تایید کرده‌اند که این بازیکن بازی آخر فصل تیمش را هم از دست می‌دهد اما پزشکان تیم ملی ایسلند امیدوار هستند او پیش از آغاز جام جهانی به شرایط بازی برسد.

آرون گونارسن کاپیتان تیم ملی ایسلند هم از زمستان گذشته و بعد از یک جراحی سنگین روی زانوی مصدومش قادر به تمرین نبوده. پیش از این گفته شده بود این بازیکن که برای تیم کاردیف سیتی در دسته یک انگلیس بازی می‌کند، ممکن است جام جهانی را به دلیل این مصدومیت از دست بدهد. فدراسیون فوتبال ایسلند درباره مصدومیت این دو ستاره مهم این کشور اظهارنظر رسمی نکرده اما رسانه‌های انگلیسی از احتمال بالای حضور سیگوردسن در جام جهانی خبر داده‌اند. رسانه‌های ولز می‌گویند گونارسن از مدت‌ها پیش برای حضور در جام جهانی آماده می‌شود و آماده‌سازی مناسب او پزشکان تیم ملی فوتبال ایسلند را امیدوار کرده که او بتواند در جام جهانی تیمش را همراهی کند.

تیم ملی فوتبال ایسلند سال ۲۰۱۶ و زمانی که برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی شرکت کرده بود با حذف کردن انگلیس از جام ملت‌های اروپا به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها رسید.

ایسلند در گروه D جام جهانی روسیه با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و کرواسی هم گروه است.

برای اطلاع از همه جزییات گروه D اینجا را بخوانید: بررسی تیم‌ های صعودکرده به جام جهانی ۲۰۱۸: گروه D

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه