اولین محصول برندهای معروف؛ کرم نیوا

۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کرم نیوا خواص کرم نیوا کرم نیوا care کرم نیوا ضد چروک کرم نیوا ساخت کجاست کرم آبرسان صورت نیواخواص کرم نیوا قیمت کرم نیوا کر کرم نیوا سافت کرم نیوا مردانه

توپ آبی دوست‌ داشتنی

در سال ۱۹۰۷ شیمیدان و داروسازی به نام اسکار تروپلوویتز (Oscar Troplowitz)  اولین کرم نیوا را تحت عنوان کرم همه کاره اختراع کرد که جزو زیر مجموعه کمپانی بزرگ آلمانی به نام Beiersdorf ثبت شد. این برند محبوب با فرم دایره و رنگ آبی و سفید از وقتی یادمان هست نماد برند نیوا بود. این فرم دایره شکل کرم نیوا الهام گرفته از توپ‌های بادی بزرگ است؛ همان توپ‌های بزگی که بچه‌ها در ساحل با آن بازی می‌کنند. ایده موفقی که متاسفانه کسی دقیقا نمی‌داند طراح اولیه آن‌ را که بوده است. ایده این طراحی موفق که اولین بار در سال ۱۹۲۵ رونمایی شد، در دهه پنجاه نقش بسیار موثری در موفقیت کمپین تبلیغاتی برای محصولات نیوا داشت و تولید نیوا را به بیش از ۲۰ میلیون رساند.

تا قبل از سال ۱۹۲۵ بسته‌بندی و لوگوی کرم‌ نیوا طراحی با سبک آرت نوو (Art Nouveau) بود. سبک آرت نوو سبک تزیینی است که از خطوط منحنی و گیاهان تاثیر می‌گیرد که در اروپا از جنگ جهانی اول ظهور پیدا کرد و در تبلیغات و پوسترهای زیادی از آن استفاده شد.

کرم نیوا خواص کرم نیوا کرم نیوا care کرم نیوا ضد چروک کرم نیوا ساخت کجاست کرم آبرسان صورت نیواخواص کرم نیوا قیمت کرم نیوا کر کرم نیوا سافت کرم نیوا مردانه

معنی نیوا

لغت Nivea از کلمه لاتین Niveus گرفته شده‌ است که به معنی «سفید برفی« یا «برفی» است. از سال ۱۹۳۰ کمپانی نیوا علاوه بر کرم مرطوب کننده، تولید لاین جدید محصولات خود را شروع کرد؛ محصولاتی مثل روغن آفتاب، کرم اصلاح و خمیر ریش، شامپو، پاک کننده صورت و تونر پوست.

در سال ۱۹۶۳ شیر بدن معروف نیوا برای اولین بار معرفی شد. فرمول شیر بدن از ترکیب آب و روغن امولوسیون بود که در مراقبت و نرم کردن پوست بدن بسیار موثر بود و هنوز هم بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال راه حل ایده‌الی برای رفع خشکی پوست در میان خانم‌ها محسوب می‌شود. همینطور در سال‌های بعد محصولات مختلف نیوا، یکی بعد از دیگری به بازار معرفی شدند و خودشان را در دل مردم در سرتاسر دنیا جا کردند. امروز بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ سال محصولات برند نیوا با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند.

جدیدترن محصولات نیوا را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه