اولین نمونه‌عکس‌های ثبت‌شده با وان‌پلاس ۳ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در این یک هفته‌ای که تا معرفی رسمی وان‌پلاس ۳ باقی مانده، رسانه‌ها پر از اخباری هستند که درباره‌ی این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. ۲۵ خرداد احتمالا برای طرفداران این وان‌پلاس ۳ روز چندان شگفت‌انگیزی نیست و در جریان معرفی این گوشی از چیزی غافلگیر نخواهند شد. امروز به‌لطف عکس‌هایی که مدیرعامل وان‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، دیگر از کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با این گوشی هم خبر داریم.

این عکس‌ها احتمالا با قدرتمندترین مدل وان‌پلاس ۳ با دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ثبت شده‌اند.

از میان شش مدل متفاوتی که از وان‌پلاس ۳ عرضه خواهد شد، قدرتمندترین نسخه‌ی این گوشی احتمالا با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم و نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ به بازار می‌آید که دوربین پشت آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی‌اش ۸ مگاپیکسلی است. حاصل کار این دوربین‌ها در تصاویری که مدیرعامل منتشر کرده، قابل مشاهده هستند.

البته ما هیچ نظری درباره‌ی کیفیت این عکس‌ها نمی‌دهیم. چرا که ممکن است با دوربین نسخه‌ی خرده‌فروشی گوشی گرفته نشده باشند. اما دست‌کم اطلاعات EXIF عکس‌های دوربین پشت نشان می‌دهند که دوربین ثبت‌کننده‌ی آنها رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل (۳۴۸۰ × ۴۶۴۰ پیکسل) را تامین می‌کند؛ یعنی همان چیزی که طبق اخبار انتظارش را داشتیم.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و عکس‌های مدیرعامل وان‌پلاس شامل یک سلفی و چند عکس از غذاها یا …. چیزهایی شبیه به آن را ببینید!

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    من خیلی از گوشیهای چینی را داشتم از شیامی گرفته تا zte و هواوی و میزو همشون نسبت به قیمتشون کارایی و سخت افزار بهتری نسبت به برندهای مطرح تر دارن ولی متاسفانه مشکلی که در مورد این گوشیها هستش اینه که هیچوقت حس یه گوشی برتر را بهتون نمیدن مثلا گوشی شیامی mi4c داشتم با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ ولی ترجیح دادم یدونه سونی زد ۲ بگیرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه