اولین گوشی سامسونگ با ۶ گیگابایت RAM معرفی شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ یک گوشی هوشمند میان‌رده دیگر به نام گلکسی C9 Pro را معرفی کرده است. این شرکت رسما مشخصات و قیمت این دستگاه را اعلام کرده. طبق آنچه سامسونگ بیان کرده C9 Pro یک تجربه فوق‌العاده را در حوزه‌های چندرسانه‌ای و عکاسی موبایل برای کاربر رقم می‌زند.

گوشی جدید میان‌رده سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۵۲ شرکت کوالکام استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت هم RAM دارد. حافظه ۶۴ گیگابایتی C9 Pro قابل ارتقا است و دوربین پشتی و جلویی آن هر دو ۱۶ مگاپیکسلی هستند. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری و اندروید ۶.۰ مارشمالو از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند است.

گلکسی C9 Pro در واقع اولین گوشی سامسونگ با ۶ گیگابایت RAM است. سامسونگ می‌گوید یکی از دلایل تجربه منحصر به فرد چندوظیفه‌ای در این گوشی به دلیل وجود همین میزان RAM بالا است. دوربین این گوشی هم ظاهرا کیفیت قابل توجهی دارد. دوربین پشتی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و دیافراگم باز f1.9 دارد، موضوعی که باعث می‌شود بتواند در نورهای کم عکس‌های بسیار با کیفیتی بگیرد. در این گوشی یک فلش دوتایی LED هم به کار رفته است.

C9 Pro دو سیم‌کارته است، از اینترنت ۴G و USB-C پشتیبانی می‌کند و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم دارد. این مدل از اواخر بهمن به بازار می‌آید و قیمتی معادل ۵۳۰ دلار خواهد داشت.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    بجز تراشه که اونم ضعیف نیست دیگه دلیلی نداره بگیم میان رده است!
    امیدوارم اس۸ هم ۶ گیگ رم داشته باشه سرعتش عالی میشه

  2. Avatar Yasin

    نویسنده ی عزیز میشه بهمون بگین ب چ گوشی هایی میگین میان زده؟

    اینکه ن سخت افزار و نرم افزار و دوربین و قیمتش ب میانرده نمیخوره!!

  3. Avatar Xantia

    این گوشی که الآن در بازار موجوده!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه