اوپو یک گوشی با طرح بارسلونا عرضه می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های صنعت موبایل سابقه‌ای طولانی در همکاری با باشگاه‌های فوتبال دارند. برای مثال، شرکت هوآوی همین حالا برای تبلیغ با باشگاه‌های آرسنال، سانتا فه یا آتلتیکو مادرید قرارداد بسته است.  شرکت چینی «اوپو» هم برخی از تبلیغات‌اش را با همکاری باشگاه بارسلونا انجام می‌دهد. در حال حاضر یک سالی است که از قرارداد اوپو با بارسلونا می‌گذرد و این شرکت چینی، خبر از عرضه‌ی یک گوشی با طرح این باشگاه اسپانیایی داده است.

مدل بارسلونا گوشی F1 Plus، از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با مدل معمولی ندارد.

دقیقا یک سال پیش و در پایان بهار بود که شرکت اوپو با بارسلونا قراردادی برای تبلیغ بست. سال گذشته، شرکت اوپو گوشی R7 Plus را با طرح بارسلونا عرضه کرد و این شرکت می‌خواهد امسال، گوشی طرح بارسای‌اش، Oppo F1 Plus باشد.

شرکت اوپو هنوز رسما از این گوشی جدید رونمایی نکرده، اما با توجه به تصاویری که به بیرون آمده‌اند، می‌توانیم ببینیم که قرار است مدل بارسلونا F1 Plus در دو رنگ قرمز یا خاکستری عرضه شود. تصویری از لوگوی باشگاه بارسلونا و رنگ‌های خاص این گوشی، تفاوت آن را از مدل معمولی نشان می‌دهند.

Oppo R9 Baraca (2) Oppo R9 Baraca (1)

مدل بارسلونا گوشی F1 Plus (که البته در چین به اسم Oppo R9 شناخته می‌شود)، از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با مدل معمولی ندارد. گوشی Oppo F1 Plus یک بدنه‌ی فلزی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED دارد؛ پردازنده‌اش Helio P10 است و دوربین عقب و جلوی‌اش هم به ترتیب ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسل دقت دارند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه