اپلیکیشن Browsecurely در آیفون چه‌موقع به‌کارتان می‌آید؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپلیکیشن Browsecurely

در گوشی آیفون وقتی داخل اپلیکیشن‌های مختلف روی لینکی کلیک می‌کنید، یا خود اپلیکیشن یک مرورگر داخلی دارد و شما را به صفحه‌ی مورد نظر می‌برد یا به سافاری ارجاع داده می‌شود تا لینک را باز کند. معمولا ترجیح با دومی است؛ چراکه تنظیمات نمایش وب، صفحات مرور شده‌ی قبلی و مسدود کننده‌های تبلیغات، از پیش در سافاری فعال شده‌اند و حتی برای راحتی بیشتر می‌توان حالت مطالعه‌ی سافاری را روشن کرد. این‌جاست که اپلیکیشن Browsecurely به کمک شما می‌آید.

‌‌‌‌با استفاده از اپلیکیشن Browsecurely می‌توانید لینک‌های موجود در اپلیکیشن‌هایی مانند توییتر و فیسبوک [که به مرورگر داخلی مجهزند] را در سافاری باز کنید. به‌علاوه از این طریق از ردگیری صفحات باز شده جلوگیری می‌کنید.

پس از نصب Browsecurely لازم است افزونه‌ی آن را فعال کنید. برای این منظور صفحه‌ای در مرورگر سافاری باز کنید. روی دکمه Share تپ کرده و به چپ بکشید تا گزینه‌ی More دیده شود. روی آن زده و بعد Browse Securely را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Browsecurely

با اضافه کردن افزونه‌ی Browsecurely به قسمت Share سیستم عامل، دیگر می‌توانید لینک‌ها را در سافاری باز کنید. البته هنوز باید یک بار صفحه داخل مرورگر داخلی اپلیکیشن باز شود و سپس از طریق قسمت Share آن را در سافاری مشاهده کنید.

این اپلیکیشن در حال حاضر رایگان است.لازم به ذکر است این امکان به‌طور پیش‌فرض در سیستم عامل اندروید موجود است و تنظیم خاصی نیاز ندارد.

‌‌‌     ‌‌

دانلود از اپ استور

منبع: CNET

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. سيامك

    خیلی جالبه!!!!!
    قابلیتی که از اول در خود اندروید هست ، و حالا آیفون اومده براش تازه نرم افزار تولید کرده!!!!!!!
    قابل توجه آیفون پرستان داخلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Amir

      ماکروسافت پرستان داخلی را ارجاع می دهم به افتضاح ماکروسافت در بخش تولید سرفیس که باعث صدور بیانیه و ابراز شرمندگی و عذرخواهی از کاربران توسط ماکروسافت شده است!!!!!

  2. سجاد

    الان این امکانی که ذکر شد بدونه هیچ افزونه ای موجوده یعنی مثلا در فیس بوک یک لینک را باز میکنید بعدش از کلید share استفاده میکنید و open in Safari را انتخاب میکنید حالا اگه از ردیابی شدن میخواهید فرار کنید از پیش میتونید Safari رو روی حالت private mode قرار بدید تا هیچ صفحه ای کلا ردیابی نشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه