طراحی مسنجر فیسبوک برای گوشی‌های ویندوز ۱۰

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن موبایل و نسخه‌ی دسکتاپ مسنجر فیسبوک برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ تولید شده و احتمالا بزودی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. در حال حاضر فقط تعدادی از عکس‌های اسکرین‌شات این برنامه به بیرون درز کرده است.

مایکروسافت هنگام برگزاری مراسم معرفی سرفیس (Surface) در مهر ماه، اشاره کرده بود که کاربران ویندوز ۱۰ باید منتظر خبرهای جدیدی باشند.  قرار است این اپلیکیشن و نسخه‌ی دسکتاپ آن، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و مخصوصا فیسبوک را برای افراد، آسان کند. تبادل متن، عکس، فایل ویدیویی، فایل‌های GIF و استیکر از جمله قابلیت‌هایی است که می‌توان از طریق مسنجر فیسبوک انجام داد.

سایت WindowsBlogItalia اخیرا از طریق منبع خبری VentureBeat تصویری را منتشر کرده که در واقع  اسکرین‌شات از نسخه‌ی دسکتاپ همین اپ برای مسنجر فیسبوک است.

Facebook_Messenger_Windows_10

در حال حاضر کاربران برای دسترسی به مسنجر فیسبوک یا باید از طریق مرورگر وارد سایت فیسبوک شوند و یا از سایت Messenger.com اقدام کنند. اما حالا می‌توانند اپلیکیشن جدید را روی گوشی یا تبلت‌شان نصب کنند و به راحتی و مستقیما وارد پلتفرم مسنجر فیسبوک شوند. نسخه‌ی دسکتاپ این اپ هم طراحی شده که از اسکرین‌شات‌ لورفته پیداست که ظاهرا خیلی شبیه به همان Messenger.com است.

به محض لو رفتن تصویر اسکرین‌شات، فیسبوک خبر طراحی و عرضه‌ی این اپ را تایید کرده و دراین‌باره به منبع خبری VentureBeat گفته که: “ما در حال تست این نسخه‌ی مسنجر برای ویندوز ۱۰، روی عده‌ی کمی از کاربران در چند کشور مختلف هستیم. اما فعلا جزییات بیش‌تری از آن را اعلام نمی‌کنیم.”

متاسفانه تا این لحظه اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این اپلیکیشن ارایه نشده است.

منبع: Ubergizmo
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه