اپل‌واچ راضی‌ترین کاربران ساعت‌های هوشمند را دارد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک نظرسنجی که در میان دارنده‌گان ساعت‌های هوشمند و مچ بندهای سلامتی انجام شده است نشان می‌دهد دارندگان ساعت‌های هوشمند اپل بیش از همه استفاده‌کنندگان از این گجت‌های پوشیدنی نسبت به محصولی که خریداری کرده‌اند رضایت دارند.

این تحقیق بین ۲۶۹۶ کاربر که در دوازده ماه گذشته ساعت هوشمند خریده‌اند و ۲۹۴۹ کاربر که مچ بند سلامتی خریداری کرده‌اند برگزار شده. گرچه ساعت‌های هوشمند شرکت اپل تا به حال مورد برخی انتقادها قرار گرفته و از نظر فروش دقیقا به همان خوبی که این شرکت پیش بینی می کرد ظاهرا نشده اما نتایج این تحقیق نشان می دهد که دارندگان این ساعت های هوشمند از داشتن آن بسیار خوشحال و راضی هستند. پس از اپل که راضی ترین کاربران را دارد، شرکت سامسونگ با فاصله ای اندک قرار گرفته است.

این تحقیق براساس معیارهایی چون راحتی، عمر باتری، قابلیت های مربوط به گوشی، قیمت، استحکام و دوام، سایز نمایشگر، طراحی ظاهری، قابل اطمینان بودن، اپلیکیشن های موجود برای استفاده و خدمات به مشتریان این محصولات را مورد بررسی قرار داده است.

در زمینه مچ بندهای سلامتی سامسونگ در جایگاه اول قرار گرفت البته این در شرایطی است که شرکت اپل در این حوزه محصولی ارائه نکرده که با سامسونگ رقابت کند. در زمینه مچ بندهای سلامتی پس از سامسونگ به ترتیب شرکت‌های گارمین (Garmin)، ال‌جی (LG) و فیت‌بیت (Fitbit) قرار دارند.

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه