اپل از توقف تولید نوت ۷ سود قابل‌توجهی می‌برد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چنان که احتمالا تا به حال خبردار شده‌اید شرکت سامسونگ تولید گوشی گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده است.

گوشی‌ای که خیلی‌ها فکر می‌کردند برای سامسونگ موفقیت خیره‌کننده‌ای در بر داشته باشد و بتواند موفقیت گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را تکرار کند یک شکست از آب درآمد و باعث شد اوضاع این شرکت حسابی بهم بریزد. حال سامسونگ به صاحبان هر دو مدل تعمیر شده و اولیه این گوشی گفته که آن را تحویل شرکت بدهند و این بار دیگر هیچ بازگشتی هم در کار نخواهد بود.

اما شاید از نظر زمانی این اتفاقات در بدترین زمان ممکن رخ داد. حال آیفون ۷ رقیب سرسخت گوشی‌های سامسونگ به بازار آمده و می‌تواند از این اتفاق بهره قابل توجهی ببرد. کارشناسانی که این نکته را مورد بررسی قرار داده‌اند به محاسباتی دست زده‌اند و از طریق آن مشخص شده که اپل می‌تواند حدود ۸ میلیون گوشی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت را به دلیل توقف تولید نوت ۷ به فروش برساند. در واقع پیش از این انتظار می‌رفت شرکت سامسونگ بتواند بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون نوت ۷ را در نیمه دوم سال میلادی بفروشد. تحلیل‌گران می‌گویند اپل می‌تواند بین ۵۷ تا ۸۰ درصد مشتریان فبلت سامسونگ را جذب گوشی جدید خود کند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که آیفون ۷ بدون سود بردن از مشکلات سامسونگ هم در برخی مناطق بویژه چین با اقبال قابل‌توجهی مواجه شده است اما در حال حاضر مشکلات سامسونگ هم کاملا به سود اپل تمام شده‌اند.

 

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Next is Now

    تنها چیزی که میتونست سرعت سرسام آور سامسونگ در صدر بازار اسمارتفون ها رو اندکی کند کنه چنین اتفاقی بود که متاسفانه رخ داد و چه کیفی میکنه اپل این وسط !

    1. Ahmad

      اندکی ؟ مطمئنی اندکی سرعتشو کم کرده ؟ یا کلا متوقف شده؟

  2. Next is Now

    همون طور که قبلا گفتم تنها اتفاقی که میتونست سامسونگ رو که با سرعت و شتاب زیادی در حرکت بود و در صدر جدول تولید کنندگان اسمارتفون ها دست نیافتنی تر می شد رو زمین بزنه همین نقص باطری و اتفاقی این چنینی بود که متاسفانه رخ داد و اپل که با تولید آیفون ۷ هیچ شانسی برای رقابت با نوت ۷ نداشت بیشترین سود رو در این بین برد

  3. امیر

    فقط اکسپریا XZ….

  4. محمدعلی

    کسی ک از سامسونگ ناراضی میشه،ب سمت اپل نمیره
    سراغ ی موبایل اندرویدی دیگ میره
    مقایسه ها هم نشون داد ک در هیچ زمینه ای جز سرعت،از گوشیای دیگ جلو نبوده
    مثلمن در این میون،ال جی و سونی سود خاهند کرد

    1. sina

      شمام اصلا دروغ نمیگی …تو عمرت ایفون گرفتی دستت اخه بچه جان

  5. محمد

    مثلا ال جی و هواوی مگه ضرر میکنن؟غیر از خود سامسونگ بقیه خوب سود می برن دیگه!

  6. سام

    خوبه ۸۰% سامسونگی ها خود به خود میان به طرف شاه

  7. علی

    چه جالب یعنی اپل غیر از اون (برخی مناطق از جمله چین) با اقبال غیر قابل توجهی مواجه شده بود؟!

  8. Mehdi

    و الا که اینجوری سود کنه …

  9. میلاد کسایی

    البته سامسونگ هم بزودی همون پکیج نوت ۷ را با ظاهر و مشخصات کمی متفاوت و نام جدید بیرون خواهد داد تا حداقل کمی از بازار از دست رفته شو پس بگیره. چنین کاری نیاز به هزینه های کامل تولید یک مدل جدید هم نداره، شاید بتونن از برد های همون نوت ۷ های مرجوع شده هم استفاده کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما