اپل در آستانه‌ی خرید یک شرکت فعال در حوزه تولید سنسورهای دوربین

۴ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قدیمی‌ها گفته‌اند و احتمالا همگی هم قبول داریم که با یک دست چندتا هندوانه را نمی‌توان بلند کرد! حتی اگر با شرکت بزرگی مثل اپل طرف باشیم، نباید  انتظار داشته باشیم که خودش به‌تنهایی از پس همه‌ی کارها بربیاید. به همین خاطر است که هر چندوقت یک بار می‌شنویم شرکت‌های بزرگ به فناوری‌های سایر شرکت‌ها و حتی شرکت‌های رقیب خود متوسل می‌شوند و گاهی این شرکت‌ها را به‌طور کامل از آن خود می‌کنند تا از پیشرفت آن‌ها در راستای پیشرفت خود بهره ببرند.

در جدیدترین گزارش‌ها خوانده‌ایم که اپل اقدام به خرید شرکتی کرده است که به‌طور تخصصی روی ساخت سنسور دوربین کار می‌کند. آن‌طور که اخبار و شایعات می‌گویند حتی اگر خبر خرید چینن شرکتی توسط اپل صحت نداشته باشد، دست کم اپل تعدادی از نیروهای متخصص شرکتی به نام InVisage را استخدام کرده است.

از جمله شناخته‌شده‌ترین فناوری‌هایی که دستاورد شرکت InVisage محسوب می‌شود، باید به فناوری QuantumFilm اشاره کرد که گفته می‌شود پیکسل‌هایی با دامنه دینامیکی تا سه برابر بیش‌تر را فراهم می‌کند. به کمک این فناوری کاربران می‌توانند تصاویری با جزییات بسیار دقیق داشته باشند که تقریبا در هر موقعیت پرنوری بیشترین جزییات را در پس‌زمینه‌ی روشن داشته باشند. از آن‌جا که هنوز در صحت این خبر شک داریم، نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم باید منتظر پیشرفت دوربین‌های آیفون در نسل بعدی این گوشی‌ها باشیم. اما به طور کلی این روزها فراوان می‌بینیم که شرکت‌های بزرگ در پی خرید چنین شرکت‌هایی هستند تا محصولات آینده‌ی خود را برای رقابت سخت‌تر تجهیز کنند. کما این‌که به تازگی هم اخباری از اپل شنیده بودیم که شرکتی نیوزلندی را در زمینه‌ی تجهیزات شارژ بی‌سیم خریداری کرده است.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه