[به‌روزرسانی]: اپل iOS 9.1 را منتشر کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساعاتی پیش اپل به‌روزرسان iOS 9.1 را با ایموجی‌های جدید و بهینه‌سازی‌هایی در Live Photos ارایه داد.

در iOS 9.1 تعداد ۱۵۰ ایموجی جدید معرفی شده است.

[به‌روزرسانی]: یکی از مهم‌ترین تغییرات این به‌روزرسان که برای ایرانی‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد، حل مشکل اینترنت ۴G برای سیم‌کارت‌های ایرانسل است. قبل از این، در iOS 9 نمی‌شد با سیم‌کارت‌های ایرانسل از اینترنت ۴G استفاده کرد که خوشبختانه با ارایه‌ی این به‌روزرسان آن دسته از کاربران آیفون که سیم‌کارت ایرانسل دارند، در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.

اپل iOS 9.1 را برای تمام دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ که از آن پشتیبانی می‌کنند، منتشر کرد. جدیدترین به‌روزرسان سیستم عامل دستگاه‌های موبایل اپل ارایه شد، بنابراین شاید اعلان این به‌روزرسان را به زودی دریافت کنید.

با توجه به این که شماره‌ی نسخه، ۱. است، شاهد تغییرات بزرگی در این به‌روزرسان نخواهیم بود. البته در iOS 9.1 تعداد ۱۵۰ ایموجی جدید معرفی شده که برخی از آنها را می‌توانید در تصویر ببینید. در ضمن، از این به بعد، iOS از ایموجی‌های یونیکد ۷.۰ و ۸.۰ کاملا پشتیبانی می‌کند.

emoji

همچنین عملکرد ویژگی «تصاویر زنده» (Live Photos) هم بهتر شده است، به این صورت که وقتی هنگام تصویربرداری آیفون خود را بالا می‌آورید یا پایین می‌برید، به طور هوشمندانه حس می‌کند و دیگر آن حرکات غیرضروری را ضبط نمی‌کند.

messages

تغییر مهم دیگر، یک گزینه‌ی جدید در تنظیمات پیام‌رسانی (Settings > Messages) است که از طریق آن می‌توانید نمایش تصاویر برای مخاطبان را فعال یا غیر فعال کنید. در کنار این تغییرات، iOS 9.1 شامل ویژگی‌های جدید و به‌روزرسان‌هایی برای سازگاری با محصولات آینده‌ی اپل مثل نسل چهارم اپل TV و آیپد پرو می‌شود. برای نصب و راه‌اندازی اپل TV جدید به یک دستگاه iOS نیاز است.

در نهایت، طبق معمول همه‌ی به‌روزرسان‌ها در iOS 9.1 تعدادی از باگ‌ها رفع شده و عملکرد دستگاه بهبود و امنیت آن هم ارتقا یافته است.

نقد و بررسی iOS 9

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۶ دیدگاه
  1. banoo

    سلام میخواستم بدونم برنامه های آپ استور جدید آپدیت کردم بعداز آپدیت کردن نسخه ش ممکنه برنامه های آپ استور پاک میکنه؟

  2. علي

    هات اسپات یا نقطه اتصال داخل ای او اس ۹ از بین رفته و هیچ اثری ازش نیست…واسه من اینجوره یا کلن همه اینجور شدین ؟

  3. سهیلا

    سلام imessage گوشی من فعال نیست و هر روز به قبض همراه اول من حدود ۵۰۰ تومان اضافه می شود من دیتا گوشی را نیز قطع کردم و از وای فای استفاده می کنم البته قابل ذکر است که این هزینه فقط بر روی پیام کوتاه افزوده می شود ومن تمامی اس ام اس های تبلیغاتی و ارزش افزوده را هم قطع کردم لطفا من رو راهنمایی کنید که چگونه از افزایش هزینه جلوگیری کنم .من حتی پیغامی که از طریق آیفون برای فعال کردن imessage و facetime می آید را با جواب cancel رد می کنم چون می دانم اگر ok زده شود هزینه پیام کوتاه می آید.مدل گوشی من ۶S است.
    ممنون

  4. حسینعلی

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان محترم .
    یک سوال داشتم .ایفون ۶ دارم ورژن ۹.۱هست میخوام اپدیت کنم به ۹.۲مینویسه برای اینکار به یک شبکه ی وایفای باید وصل بشم اینترنت گوشیم ۴gایرانسل هست ایا راهی هست که با اینترنت ایرانسل بشه اپدیت کرد؟

  5. مسعود

    سلام ، من صبح ۶ پلاس رو آپدیت کردم – بعد از دانلود و نصب متاسفانه به مشکل برخوردم – بعد از وارد کردن رمز ۴ رقمی و اتصال به وای فای سوال میپرسه که ? use find my iphone
    بعد از انتخاب با این خطا مواجه میشم: Find my iphone is no longer used with “(null)”. You can change this in settings…
    که دوباره ریست میشه و مجبور میکنه کارای بالا رو تکرار کنم – لطفا اگه این مشکل واسه دوستان حل شده من رو هم راهنمایی کنن

  6. مهتاب

    من ۶s دارم از وقتی اپدیت کردم تو اپ استور نمیتونم دیگه برنامه دانلود کنم فقط با وی پی ان میشه دانلود کرد
    کسی دیگه هم این مشکل منو داره ایا؟

    1. ebrahim kargari

      خانم مهتاب اپ استور گاهی اوقات با ای پی ایران کار نمیکنه که باید تغیر ای پی دهید همین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه