اپ دوربین گوگل با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل دیروز نسخه‌‌ی جدید نرم‌افزار دوربین خودش یعنی Google Camera را عرضه کرد. این نسخه‌ی جدید Google Camera که در اصل نسخه‌ی ۴.۴ است، برای گوشی‌های Pixel، Nexus و Android One عرضه شده. قابلیت‌هایی که در این نسخه‌ی تازه به Google Camera اضافه شده، چند وقت گذشته در دسترس کسانی بود که بتا Android O را داشتند.

می‌توان با دو بار زدن روی صفحه، ۵۰ درصد زوم کرد.

پس از آپدیت این نرم‌افزار، می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر بین عکاسی و فیلم‌برداری سوییچ کنید. به جای اینکه بالا و پایین روی صفحه بکشید، می‌توانید کلید سمت راست شاتر را بزنید تا سریع وارد حالت ضبط ویدیو شوید.

در کنار این تغییر، هم‌چنین در نسخه‌ی ۴.۴ اپ Google Camera می‌توان با دو بار زدن روی صفحه، ۵۰ درصد زوم کرد. با تکرار همین کار، به حالت پیش‌فرض زوم باز می‌گردید. این قبالیت ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که گوگل مشغول کار روی یک سیستم دوربین دوتایی برای گوشی‌های خود است؛ سیستمی که مثل آیفون از دوربین دوم برای زوم استفاده می‌کند.

یک فلاش سلفی هم در این نسخه‌ی جدید Google Camera اضافه شده است.

اگر یک گوشی گوگل دارید، همین حالا برای آپدیت اپ دوربین خود اقدام کنید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیر اسدی

    کسی میتونه من رو راهنمایی کنه؟این برنامه پانوراما و عکاسی کره ای بی نظیری داره ولی ۲ سال پیش بعد از یه آپدیت همه پانوراما هاش و عکسهای کره ای که میگرفت تار و خارج از فوکوس از آب در میومد، حتی با وجود فکوس دستی هم مشکل رفع نمیشد و فوکوس عکسها ثابت و به صورت ماکرو در میومد، روی دو تا گوشی متفاوت هم امتحانش کردم، ولی درست نشد که نشد، کسی این مشکل رو داشته با این برنامه؟

    1. من شخصا نکسوس داشتم و هیچ وقت به این مشکل برخورد نکردم.
      اگر از اپ Google Camera روی یه گوشی غیر گوگل استفاده می‌کنین و پس از آپدیت مشکل به وجود اومده، پیشنهاد می‌کنم نسخه‌های قدیمی‌تر رو تست کنید.
      تمام نسخه‌های Google Camera رو می‌تونین توی سایت APK Mirror دانلود کنید.

      1. امیر اسدی

        ممنون از راهنماییتون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه