اپ Google Camera را روی پرچم‌دارهای اندرویدی اخیر نصب کنید

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

دوربین گوشی Google Pixel و سری گوشی‌های اخیر Nexus، از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با دیگر گوشی‌ها ندارد. اکثر گوشی‌های جدید از سنسورهای دوربین سونی استفاده می‌کنند؛ سنسورهایی که حتی در برخی موارد، مدل یکسان دارند. موضوعی که روی کیفیت عکس‌ها تاثیر می‌گذارد، نرم‌افزار دوربین است. به لطف نرم‌افزار Google Camera گوشی‌های Pixel و Nexus تصاویر شگفت‌انگیزی ثبت می‌کنند. اخیرا امکان نصب این اپ دوربین روی اکثر پرچم‌دارهای اندرویدی جدید ممکن شده است.

امکان نصب Google Camera روی اکثر پرچم‌دارهای اندرویدی جدید ممکن شده است.

اخیرا یک توسعه‌دهنده‌ی اپ به اسم BSG اپ Google Camera را طوری دستکاری کرده است تا قابلیت HDR+ آن روی هر گوشی که چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰، اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد، کار کند. کاربران وب‌سایت XDA این نسخه‌ی دستکاری شده را روی گوشی‌هایی مثل LG G6، OnePlus 3، OnePlus 5 یا Galaxy S8 آزمایش کرده‌اند و نتایج شگفت‌انگیزی گرفته‌اند. به لطف اپ Google Camera، کیفیت عکس‌ها چند برابر بیشتر شده است.

پس از آپدیت‌های اخیر Google Camera، افراد متوجه شدند که در کد این اپ اشاره‌هایی به گوشی Pixel XL 2 شده است. در حال حاضر طوری این اپ را دستکاری کرده‌اند که تصور می‌کند روی مدل امسال Pixel اجرا شده است.

در ادامه، می‌توانید ببینید که Google Camera چگونه روی عکس‌های OnePlus 3 تاثیر گذاشته است. اگر یک گوشی دارید که قوی‌ترین مدل‌های اسنپ‌دراگون را دارد، می‌توانید برای دانلود فایل APK دستکاری شده، به این لینک بروید.

 

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه