اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، جاکفشی ایکیا بخرید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

کالایی که می‌خواهیم به عنوان کالای باارزش این هفته‌ معرفی کنیم، جاکفشی ایکیا مدل Bissa است. کوچک بودن، طراحی شیک و کیفیت ساخت مواردی هستند که در مورد این محصول به چشم می‌آیند و تیم کارشناسان دیجی‌کالا هم در یادداشت‌های خود به آنها اشاره کرده‌اند. ببینیم هریک از کارشناسان دیجی‌کالا در مورد این جاکفشی چه نظری دارند.

خرید محصول دیجیکالا

پدرام حضرتی

وقتی میخواستم راجع به این جا‌کفشی بنویسم و داشتم تصاویرشو نگاه می‌کردم، ناخود‌آگاه یاد زمان بچگی‌هام افتادم؛ تو اون ایام اگه به مجلسی می‌رفتی که تعداد زیادی مهمون توی اون شرکت داشتن باید بین چندین جفت کفش می‌گشتی تا در نهایت بتونی کفش خودت رو از بین اون همه کفش پیدا کنی و البته در نهایت هم اگه موفق نمی‌شدی، ناچار باید از میزبان یه دمپایی قرض می‌گرفتی. وجود یه جا کفشی خوب مثل جاکفشی ایکیا که فضای زیادی برای نگهداری کفش داره می‌تونه به شما کمک کنه که هم بتونید کفش‌های خودتون و مهمان‌های خودتون رو به شکلی مرتب و منظم جمع‌آوری کنید و البته بابت از دست دست رفتتون دمپایی‌هاتون هم ضرری نکنید. البته این جا‌کفشی قابلیت‌های خوب دیگه‌ای هم داره. برای مثال شما می‌تونید با برداشتن تخته‌ی تقسیم کننده‌ی طبقه‌های جاکفشی فضای بزرگتری داشته باشید تا بتونید کفش‌های بزرگ خودتون رو هم داخل این جا‌کفشی قرار بدین. در نهایت به نظر من وجود چنین جا‌کفشی‌ای که فضای زیادی برای نگهداری از کفش داره برای کسانی که مهمان‌های زیادی به خونشون رفت و آمد میکنند می‌تونه خیلی کاربردی باشه.

آرش خیرخواه

به نظرم برند ایکیا به چند دلیل اصلی معروف شد. اول قیمت مناسب، دوم طراحی زیبا و سوم توجه به نیاز کاربر که خیلی مهمه. درمورد این جاکفشی به راحتی میشه به این نتیجه رسید که به نیاز کاربر درمورد جاکفشی فکر شده. تصور ما همیشه از جاکفشی این بوده که کفش رو به صورت افقی داخل اون بذاریم. این نوع جاکفشی‌ها عمق و جای زیادی لازم دارن. اما این جاکفشی طوری طراحی شده که وقتی کفش رو به صورت افقی داخلش بذارید با بسته شدن در، کفش به صورت عمودی درمیاد، بنابراین عمق کمتری نیاز داره. این نوع طراحی برای خونه‌های کوچیک خیلی خوبه چون از نظر عمقی جای کمتری می‌گیره. شاید از نظر ارتفاع جای بیشتری بخواد ولی به نظرم عمق کمتر خیلی بهتره. درضمن درش هم طوری بازوبسته میشه که بازهم جای کمتری بگیره. نکته دوم اینه که در قسمت پشت محصول یک جای خالی طراحی شده تا قرنیز، جلوی چسبیدن محصول به دیوار رو نگیره و به صورت کامل به دیوار بچسبه که بازهم به کمتر شدن فضا کمک می‌کنه. اینکه میشه هر کفش با هر سایزی رو داخل این جاکفشی گذاشت هم نکته بعدیه. اگر به عکس‌های محصول توجه کنید، با درآوردن تخته جدا کننده میشه به جای چهار کفش کوچیک دوتا نیم‌بوت یا بوت رو به راحتی داخلش جا داد، که این مورد در اکثر جاکفشی‌های مدل قدیمی حداقل به راحتی امکان‌پذیر نیست. بنابراین جاکفشی «Ikea» (ایکیا) مدل «Bissa» نه تنها طراحی متفاوت و جالبی داره، بلکه جای کمتری هم می‌گیره و کیفیت ساخت بسیار خوبی هم داره.

صبا سعادت‌جو

کی از یه خونه تمیز و جمع و جور بدش میاد؟ خونه‌‌ای که هر چی سر جای خودشه و نظم و ترتیبش به آدم آرامش میده. متاسفانه ساختمونا روز به روز داره کوچیک‌تر میشه و تقریبا دیگه جای کافی برای همه‌ی وسایلی که دوست دارین داشته باشین وجود نداره. اما خوب هر مشکلی راه‌حلی داره. یکی از چیزایی که لازمه‌ی هر خونه‌اس جاکفشیه. جاکفشیای قدیمی که واسه خودشون یه کمد بودن، کلی جا می‌گرفتن و درهایی داشتن که اغلب خراب می‌شد. اما یه محصول جدید اومده که تمام معادلات قبلی رو به هم میزنه و انقدر جذاب و خوبه که کسی امکان نداره دوسش نداشته باشه. حرف کلیشه‌ای اغلب فروشنده‌ها رو تکرار می‌کنم اما این بار واقعی و اونم اینه که ما واسه خونه‌مون خریدیمش و واقعا خوبه. جاکفشی ایکیا مدل «بیسا» با تمام جاکفشی‌هایی که تا حالا دیدین فرق داره. درهاش دیگه از کنار باز نمیشه. عمودی و از بالا باز میشه. جای کمی می‌گیره اما کلی جا داره. طراحی‌شم جوریه که میشه کفشای ساق بلند مثل بوت و پوتین رو هم توش گذاشت و اگه خونه‌تون جا داره میتونین جای یکی، دو تا بخرین و هر کسی که میاد خونه‌تون رو شگفت‌زده کنید. یه جاکفشی خاص برای خونه‌های آدم‌های خاص.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه