اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، بالش دورگردنی بخرید

۹ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

فصل مسافرت‌های بهار رو به پایان است و فصل سفرهای تابستانی تازه شروع شده! اگه شما هم مثل ما ترجیح می‌دهید تعطیلات تابستان را در سفر بگذرانید تا در خانه و زیر باد کولر جلوی تلویزیون، ما یک پیشنهاد خوب براتون داریم. بالش دور گردنی های تک، راحتی گردن و سر را به معنای واقعی به مرحله بعد برده. این بالش دور گردنی تصور شما را از کم استفاده بودن بالش دور گردنی عوض می‌کند. با ما همراه شوید تا نظر بچه‌های دیجی‌کالا را در مورد ویژگی‌های جذاب این بالش دور گردنی بدانید.

آناهیتا

عادتی که بین خیلی از ماها رایج هست خوابیدن توی ماشین یا اتوبوس در زمان سفره. در همه سفرهای خانوادگی تو اتوبوس یا ماشین، خانوادم ازم درخواست می کنن که بیدار بمونم و از مناظر اطراف لذت ببرم. ولی خوب خوابیدن توی ماشین خیلی حس خوبیه و من بعد حرکت کردن ماشین سریع احساس خواب آلودگی میاد سراغم. یک مشکلی که زمان خواب توی ماشین اذیتم می‌کرد، (البته به جز بیدار شدن توسط مامان و بابام برای دیدن مناظر اطراف) این بود که گردنم بعد از خوابیدن درد می‌گرفت یا وقتی خوابم عمیق بود یکدفعه سرم پایین می افتاد و از خواب می‌پریدم.

ولی با دیدن این بالش که ظاهرا خیلی ساده‌ست این مشکلات حل شد. من این بالش سفری رو خریدم که تو سفر راحت بتونم بخوابم ولی انقدر به این بالش دور گردنی عادت کردم که نمی‌تونم از خودم جداش کنم. خیالم از بابت اینکه جای سرم روی بالش گود بیفته راحت شده چون شکل و فرم قسمتی از سر را می‌گیره و بعد از بلند شدن به حالت اولیه برمیگرده. من توصیه می‌کنم از این بالش سفری نرم و لطیفی استفاده کنید چون طراحی داخل بالش سفری کاملا استاندارده و از خستگی گردن و سر هم جلوگیری می‌کنه.

صوفیا

حدود چند ماهه که به بالش دور گردن نیاز مبرم پیدا کردم. ماجرا از اونجایی شروع شد که من روزی حداقل ۱۲ ساعت پای کامپیوتر و لپ‌تاپ بودم. سر کار و تو خونه و ستون فقراتم از حالت مستقیم و عمودش خارج شد. انگار توی گردنم میله‌ای فرو کرده بودن و نشستن روی صندلی و هر حالتی به جز خوابیده از فرط درد تحمل ناپذیر بود. فیزیوتراپم بعد از چند جلسه تجویز کرد که بالش دور گردنی بخرم. فکر می‌کردم چیز آزاردهنده‌ای باشد که قدرت مانورم را کم کند ولی نتیجه‌اش عالی بود. انگار مجبور نبودم همه وزن سرم را به تنهایی تحمل کنم. بعدتر در سفر با اتوبوس هم همراهم بردم و نتیجه عالی بود. می‌تونستم به جای یک بالش نرم ازش استفاده کنم و تو راه بخوابم و در حالت نشسته هم در هر جایی از اتوبوس و ماشین تا سینما روی صندلی‌های ناراحت کمک می‌کرد که سرم درست و مستقیم روی گردنم قرار بگیره بدون اینکه فشار زیادی به ستون فقراتم بیاد. برای اونهایی که زیاد پشت کامپیوتر هستن، کسانی که مثل من با ورزش و تحرک انگار دشمنی دارن و اونهایی که با اتوبوس یا حتی هواپیما مسافت‌های طولانی طی می‌کنن داشتن یکی از این بالش‌های دور گردنی هم کمک به سلامته و هم راحتی و آسایشی به ارمغان میاره که لذت کار و تفریح رو چند برابر می‌کنه.

 علیرضا

قبلا با خودروی شخصی خودم مسافرت می‌رفتم یا اگه مسافت کوتاه بود، سفرکردن با اتوبوس رو انتخاب می‌کردم؛ برای همین نیازی به بالش گردنی نداشتم. وقتی قرار شد برای اولین بار به همراه دوستان با تور زمینی، یک سفر ۴۸ ساعته‌ی رفت و برگشت رو تجربه کنم، اصلا هیچ ایده‌ای در مورد نشستن و خوابیدن رو صندلی‌ اتوبوس به مدت طولانی نداشتم. واقعا خوابیدن تو این سفر در حالت نشسته خیلی سخت بود. دوستم همراه خودش «بالش گردنی سفری های تک» داشت و با سخاوت اون رو بهم داد. باورم نمی‌شد که یک وسیله‌ی به‌ظاهر ساده چقدر می‌تونه به راحت‌خوابیدن در حالت نشسته روی صندلی کمک کنه. با استفاده از این وسیله، گردن شما به حالت صاف قرار می‌گیره و فشاری بهش وارد نمیشه. نرم‌بودن خود بالش و رویه‌ش هم مهمه که در این مدل لحاظ شده و راحتی استفاده و خواب رو براتون فراهم کرده. اگر قراره تو روزهای گرم و تعطیل تابستون، برنامه‌ی مسافرت‌ داشته باشید، حتما قبل از سفر یک بالش گردنی سفری های تک تهیه کنید تا در طول سفر راحت بخوابید.

حمیده

تابستون که از راه میرسه اولین چیزی که به ذهنم میاد شروع یه مسافرت طولانی و گشتن شهرها و روستاهای مختلف و سر زدن به جاهای دیدنی و تاریخیه. مسافرت به شهرها و روستاهای دور با اتومبیل شخصی و به‌خصوص با اتوبوس برای من خیلی خسته‌کننده است و بیشتر اوقات توی ماشین خوابم میبره. پیچ‌های شدید یا خرابی بعضی جاده‌ها باعث میشه ماشین تکان‌های شدید‌تری داشته باشه و درنتیجه نتونم راحت بخوابم. این بالش سفری با پوشوندن دور گردنم باعث میشه حس کنم توی خونه خوابیدم چون رویه‌ی خیلی نرم و لطیفی داره و باعث آزار پوستم نمیشه. علاوه بر این یه جوری طراحی شده که کامل دور گردنم رو میپوشونه تا هنگام حرکت و تکان‌های ماشین، سرم به شیشه کناریم برخورد نکنه. وقتی میخوام توی ماشین بخوابم سرمو راحت به قسمت‌های کناری بالش تکیه میدم. اینجوری وقتی به مقصد برسم سرحال‌تر هستم و با انرژی بیشتری میتونم مکان‌های دیدنی اون شهر یا روستا رو ببینم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه