اگه قراره این هفته یه چیز بخرید، این محصول بابلیس را بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

خیلی‌ها مثل آب خوردن، با دستان خود قادرند به انواع و اقسام مختلف، موهای خود و دیگران را ببافند. اما اگر شما حال‌وحوصله‌ی این کار را ندارید یا اصلا بلد نیستید، نگران نباشید. شرکت «بابیلیس» (Babyliss)، تولیدکننده‌ی مطرح لوازم شخصی برقی، دستگاه جالبی برای این کار ساخته. در ادامه نظرات برخی از دوستانمان را درباره‌ی این کالا پرسیده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

 

مریم

چیزی که من خیلی در مورد این دستگاه دوست دارم اینه که می‌تونید به موهاتون مدل‌های متنوعی بدید و اگر یک‌کم خلاقیت چاشنیش کنید معرکه‌ می‌شه. مطمئن باشید تو مهمونی همه در مورد مدل موی جدیدتون خواهند پرسید. کارکردن باTwist Secret  خیلی آسونه، تازه خوش‌دست و سبک هم هست. اگر می‌خواهید سریع آماده شید و درعین حال شیک باشید این دستگاه به شما کمک می‌کنه. برای این کار فقط کافیه دو رشته از موهاتون را به دستگاه بسپارین تا براتون بپیچونه، یک مورد مهم دیگر اینه که این دستگاه مو را نمی‌بافه بلکه فقط اون را می‌پیچونه تا به حالت گیس در بیاید و بعد دیگر نوبت شماست تا به گیس‎‌ها حالت بدید و به استایل شخصی‌تون نزدیکش کنید. در ضمن می‌تونید از بسته‌ی کش‌های رنگی که همراه جعبه‌ست استفاده کنید و از نتیجه‌ی کارتون لذت ببرید.

‌‌‌‌‌

تارا

من هیچوقت یاد نگرفتم که موهامو چطوری ببافم و همیشه از دیدن موهای بافته شده‌ی دیگران ذوق می‌کردم؛ چون فرقی نداره که موهای فرفری داشته باشی یا صاف؛ موهای بلند بعضی وقت‌ها واقعا یکنواخت و تکراری میشه. وقتی اسم این دستگاه رو شنیدم هیجان‌زده شدم و خیلی سریع یکی خریدم. یه کم زیاد طول کشید تا بتونم درست باهاش کار کنم. ولی وقتی یاد گرفتم و دستم راه افتاد، کار کردن باهاش برام جذاب شد. هر بار که می‌خوام برم مهمونی یک مدل جدید از اینترنت پیدا می‌کنم و سریع با Twist Secret اول چندتا قسمت از موهامو می‌پیچم، بعدش دسته‌های مو رو با چندتا گیره‌ی مو روی سرم فیکس می‌کنم و مدلی که می‌خوام بهشون می‌دم. این دستگاه بافت مو کارکرد ساده‌ای داره و مثل لوازم آرایشی برقی دیگه، کافیه چند بار باهاش تمرین کنید تا کار کردن باهاش رو یاد بگیرید. یکی از نکته‌های مهمی که من یاد گرفتم این بود که قبل از پیچیدن، موها باید موها کاملا صاف و بدون گره باشه، پس حتما خوب برس بکشید یا اگه مثل من موهاتون فرفریه، قبلش موهاتون رو خوب صاف کنید و مطمئن شید نوک موهاتون وز نداشته باشه تا لای گیره‌های دستگاه گیر نکنه.

 ‌‌‌‌

ترانه

من خودم خیلی به محصولات برقی آرایشی علاقه دارم و زیاد هم از این قبیل محصولات خریدم. اما راستش خیلی از اونا، کاربری مورد توقع آدمو ندارن و به یه وسیله‌ی جاگیر توی کمد تبدیل می‌شن. فرکننده‌ی Twist Secret هم اولش همینطوری بود. من زیاد توی تبلیغات دیده بودمش و یکی خریدم اما چندین بار موهام داخلش گیر کرد و موهامو کند. هرکس که ازم پرسید آیا ازش راضی هستی گفتم نه. تا اینکه چندتا ویدیوی آموزشی از کسایی دیدم که ازش استفاده کردن و راه درست در دست نگه داشتن و پیچوندنشو نشون دادن. بعد چند بار آزمون و خطا دیگه موهام داخلش گیر نکرد. فقط یادتون باشه که این محصول مثل بابیلیس فر کننده نیست و به یه مدل خاص دیگه موها رو میپیچونه که خوشگلی خودشه داره.

 ‌‌‌‌

آیسان

موی بلند رو میشه بدون هیچ مشکلی پشت سر بست و بهش اهمیتی نداد؛ اما موهای بلند پتانسیل زیادی برای تغییردادن حال هرروز آدم دارن. برای روزهای شلوغ که وقت کمی داریم عموما خودمون سعی می‌کنیم یه تغییری در موهامون ایجاد کنیم که مرتب به نظر برسه، ولی برای روزهای خاص و مهمونی‌های مجلل‌تر از دوست یا شخص نزدیکی کمک می‌گیریم. بافت کلاسیک مو رو تقریبا همه، چه مرد و چه زن بلدن و دیگه واقعا تکراری شده. بافت‌های فانتزی هم کار هرکسی نیست. دستگاه بافت مو بابیلیس ایده‌ی جالبیه که بافت قشنگ و ساده‌ای به موها میده و با کمی دستکاری و ابتکار به خرج دادن مدل‌های عجیب و زیبایی درست میشه. من در اولین مواجهه با این دستگاه از کشیده‌شدن موهام ترسیدم که بعد با پرس‌و‌جو این مشکل هم حل شد و مطمئن شدم با کمی تمرین دچار چنین مشکلی نمی‌شم. حالا برای مرتب کردن جلوی موهام کافیه تصمیم بگیرم چندتا بافت دوست دارم و به همون تعداد موهام رو تقسیم کنم و بعد با کش‌های رنگی و مدل‌دار ابتکارم رو روی موهام به نمایش بگذارم. ولی برای قسمت‌های پشت سر با توجه به فوبیای کشیده‌شدن موهام ترجیح می‌دم از شخص دیگه‌ای کمک بگیرم. نکته‌ی جالب دستگاه اینه که به خاطر کاربرد آسون و بدون پیچیدگی‌ش حتی می‌شه از آقایون خونه هم کمک گرفت.

‌‌‌‌

 

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه