اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، بخاری جیبی کووآ بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

هوا به‌طور عجیبی سرده، نه؟ برای اواخر آذرماه یکم عجیب به نظر نمی‌رسه؟ وقتی صبح‌ها از خونه بیرون می‌زنیم، چیکار کنیم که با بینی قندیل بسته سر کار نرسیم؟ به جز کاپشن، شال و کلاه و لباس گرم، دیگه چیکار می‌شه کرد که تو این دمای زیر صفر درجه، یخ نزد؟ حالا اگه قرار باشه که یه دلی هم به کوه و دشت بزنیم که بدتر! اونجاها باید چیکار کنیم؟ ما همین سوال‌ها رو از تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالا پرسیدیم و ازشون خواستیم که نظرشون رو بدون جانب‌داری در مورد بخاری جیبی VKH-PW06L کووآ برای ما و شما بگن. چرا این مدل رو انتخاب کردیم؟ اینو دیگه باید از زبون بچه‌ها بشنوید. این شما و این پیشنهاد این هفته‌ی تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالا:

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

Arash-Kheirkhah

آرش خیرخواه

این بخاری جیبی شبیه به یک فندک زیپو بزرگ، با یک درپوش است که برای گردش در هوای سرد و مسافرت کاملا کاربردی و مناسب است. اولین باری که این محصول را دیدم به تنها چیزی که فکر کردم این بود که ممکن است درهنگام استفاده از آن آتش بگیرم. اما وقتی محصول را از نزدیک دیدم و آن را تست کردم، مطمئن شدم همچین اتفاقی نخواهد افتاد. چون بعد از روشن کردن فتیله و کج کردن محصول یک پنبه نسوز که درون محفظه جایگذاری شده آتش می‌گیرد، اما شما شعله‌ای نخواهید دید. شما می‌توانید این وسیله کوچک را بعد از گذاشتن داخل کاوری که همراه با آن ارایه می‌شود، در دست بگیرید یا داخل جیب کاپشن یا پالتوی خود بگذارید و درحالی که همه در سرمای شدید می‌لرزند، شما از بارش برف و برف‌بازی کاملا لذت ببرید. فکر کنم با هر دفعه پر کردن مخزن بتوان به راحتی یک روز کامل را بدون کم شدن حرارت از سرما لذت برد. قیفی که همراه با محصول است هم به شما در پر کردن مخزن از سوخت، کمک شایانی می‌کند بنابراین پر کردن مخزن محصول هم کاری بسیار ساده است. درضمن سوخت هم از محصول خارج نمی‌شود چون درب مخزن بسته خواهد شد. یکی از ویژگی‌های دیگر این محصول این است که لوازم مصرفی آن به راحتی یافت می‌شوند و برای استفاده از آن مشکلات این چنینی نخواهید داشت.

 

Mohammad-Sammakمحمد سماک

یه لحظه چشماتو ببند و این موقعیت رو تصور کن: توی یه کوهستان سرد و برفی گیر کردی و نه راه پس داری و نه راه پیش. از همه چی بریدی و دیگه امیدی به زنده موندن نداری. کم‌کم حس می‌کنی پاهات دیگه جون ندارن و دوست داری همین جایی که هستی بشینی. دستاتو می‌بینی که از شدت سرما کرخت شدن و هیچ حسی ندارن. اما یه لحظه صبر کن؛ چون که یه بخاری جیبی همراهته! نه این خوب نشد! خیلی موقعیت چرتی بود نه؟ خودم هم فهمیدم. اصلا بی‌خیال! ببین یه دستگاهیه که شبیه فندک کار می‌کنه و می‌تونه توی سرمای زمستون گرم‌تون کنه. هیچ خطری هم نداره. خاطرجمعی دارم بهتون می‌گم. اگه خودتون یا دوستاتون اهل گشت و گذار و طبیعت‌گردی هستید می‌تونید خیلی راحت یدونه از این بخاری‌ها رو تهیه کنید و وسط سوز و سرمای زمستون حالشو ببرید.

 

 

M.Momenzadeمهدی مومن‌زاده

کسی که زیاد طبیعت‌گردی میکنه، براش پیش میاد که توی زمستون، وسط یک دشت یا دامنه‌ی یک قله‌ی برفی، وقتی که دما به زیر صفر رسیده، از فرط سرما پیش خودش بگه: «خدایا غلط کردم! کاش اینجا نمیومدم…» خود من برای عکاسی جاهای سرد خیلی زیادی رفتم و میدونم که تحمل سرمای شدید، موقعی که میدونی تا خونه چند صد کیلومتر فاصله داری یعنی چی. به خصوص اگه شب باشه و ساعت‌ها تا طلوع آفتاب فاصله داشته باشی. حالا هرچقدر هم میخواد لباست گرم باشه، آخرش احساس میکنی که به بدنه‌ی داغ یک بخاری احتیاج داری. اولین بار که یک بخاری جیبی روی سایت دیجی‌کالا دیدم، کاملا هوس کردم اون رو بخرم. بخاری جیبی کووآ VKH-PW06L مثل بیشتر بخاری‌های جیبی، از سوخت فندک زیپو استفاده میکنه و کافیه بعد از روشن کردن، اون رو توی جیب داخلی کاپشن بزاری. کمک زیادی به گرم شدن بدن میکنه و در کل وسط اون بیابان وحشت، حس جالبی میتونه به آدم بده. البته طبیعت‌گردها و کوهنوردها باید حواسشون جمع باشه که با این وسیله بد عادت نشن و بزارن بدنشون در برابر سرما مقاوم بمونه. ولی در کل به نظرم این وسیله چیزیه که میتونه توی کوله‌ی هر عاشق طبیعتی وجود داشته باشه. دست کم برای مواقع اضطراری!

 

 

pedramhazrati-150150پدرام حضرتی

در یک کلام می‌شود گفت برای استفاده از این بخاری هیچ محدودیتی نخواهید داشت. در فصل‌های سرد سال که از ورزش‌هایی نظیر اسکی یا کوه‌نوردی استقبال زیادی می‌شود، همچنین در زمان سفر یا تحت شرایطی که می‌خواهید بدن خود را گرم کنید، بخاری جیبی کووآ وسیله‌ای بسیار کارآمد است. ابعاد کوچک و وزن بسیار کم این بخاری باعث شده است تا شما بتوانید آن را به شکلی ساده جابه‌جا کنید. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید به وسیله این بخاری و قرار دادن آن در کفش اسکی، می‌توان پا را هم گرم نگه داشت. طراحی و ساخت این بخاری به شکلی است که در کنار امکاناتی که به شما می‌دهد نکات ایمنی در آن به خوبی رعایت شده تا علاوه بر جلوگیری از نشت سوخت، از صدمات پوستی نیز جلوگیری کند.

 

این بخاری در سه سایز عرضه شده که مدل مناسب رو می‌تونید با توجه به نیازتون، تهیه کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

سایز کوچک:

خرید محصول از دیجی‌کالا

سایز متوسط:

خرید محصول از دیجی‌کالا

سایز بزرگ:

خرید محصول از دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar امین

    کسی از این بخاری ها استفاده کرده ؟ من دارم میرم سمت قطب شمال میخوام بدونم کاربردیه که بخرم توی جیب داخلی کابشنم قرار بدم ؟ ایا واقعا گرم میکنه ادمو؟ فضای داخل کابشنو یا فقط باید تو دستت بگیری یکم گرم بشی ؟ و اینکه ایا میشه توی کیسه خواب قرار داد فضای اونو گرم میکنه ؟ ممنون میشم کسی اگه استفاده کرده به من اطلاعات بده

  2. Avatar فرهاد

    یاد گوشی های ویلی فاکس انداختین مارو :))

  3. Avatar اسماعیل

    باهاش میشه داخل یه چادر ۲ نفره رو گرم کرد؟

    1. محمد سماک محمد سماک

      اسماعیل جان بخاری جیبی نمیتونه یک محیط (همون داخل چادر دونفره به عنوان مثال) رو گرم کنه. کاری که این بخاری انجام میده اینه که در تماس مستقیم با پوست فقط اون نقطه رو گرم کنه. یعنی جنس بخاری تماسیه و فقط استفاده انفرادی داره

  4. Avatar امین

    فقط یه لحظه فکر کن این بخاری تو جیبت باشه و خدایی نکرده تصادفی چیزی کنی همون لحظه میترکه و آتش…

    1. محمد سماک محمد سماک

      امین جان
      مخزن بنزین این بخاری طوری به فیتیله سوخت رسانی میکنه که عملا احتمال نشتی سوخت به صفر میرسه. طرز کار دستگاه شبیه چراغ علاءالدین های قدیمیه و فیتیله کم کم بنزین رو جذب میکنه و میسوزونه.

  5. Avatar میلاد

    یه لحظه وایسا. اگه با اتیش کار میکنه پس چطوری میزاری تو جیب داخل کاپشنت؟ مگه اتیش احتیاج به اکسیژن نداره؟ اون تو چطوری روشن میمونه؟…… یا گذاشتی تو جیبت و دستت هم تو جیبته…. بازم اکسیژن رسانیش مشکل میشه که!!!!!!!!!! فک نکنم زیاد کاربرد داشته باشه. البته اگه اینجوری که فک میکنم باشه

    1. محمد سماک محمد سماک

      میلاد جان بذار باهات مخالف باشم!
      بله آتیش برای روشن موندن نیاز به اکسیژن داره، اما شما از کجا میدونی که توی جیب شلوار یا کاپشن اکسیژن نیست؟ دقت داشته باش قرار نیست به موتور V16 یه بوگاتی ویرون اکسیژن برسونیم! بخاریه و ابعادشم خیلی کوچیکه!

  6. Avatar sajad

    به حق چیز های ندیده

    1. محمد سماک محمد سماک

      ما دیدیم خیلی خوب بوده!

  7. Avatar سئو

    تا حالا همچین وسیله ای ندیده بودم، خیلی جالبه و واقعا وسوسه برانگیز

  8. Avatar ابوالفضل

    “یه لحظه چشماتو” تا اینجا تونستم بخونم. چشامو بستم دیگه چیزی ندیدم

    1. محمد سماک محمد سماک

      بخواب گل شکستی، که دنیا دیدن نداره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه