ایسر از یک کروم‌بوک و لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد

۱۵ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

با این که کروم‌بوک‌ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌های ویندوزی یا مک‌بوک‌ها، طرفداران زیادی ندارند، اما قابلیت اجرای اپ‌های اندرویدی روی آن‌ها، اخیرا به محبوبیت این کامپیوترها افزوده است. شرکت ایسر کروم بوک جدیدی به اسم Chromebook 11 N7 رونمایی کرده است. این کروم‌بوک ایسر، مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد و همین موضوع، آن را از رقبای‌اش جدا کرده است.

کروم‌بوک جدید ایسر،‌می‌تواند تا ۱۳۲ نیوتن نیرو را روی خودش تحمل کند. کیبورد این لپ‌تاپ هم‌چنین ضد آب است و این لپ‌تاپ یک بافت ضد لغزش روی بدنه‌اش دارد. این کروم‌بوک ایسر به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید به کوه و جنگل بزنید و یک کامپیوتر لازم دارید. قرار است Chromebook 11 N7 با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار شود.

در کنار این کروم‌بوک، در نمایشگاه CES 2017 ایسر از یک لپ‌تاپ بازی هم رونمایی کرده است؛ لپ‌تاپی که وزن و ضخامت زیادی ندارد. لپ‌تاپ Aspire V Nitro این شرکت از نظر ظاهری شبیه به لپ‌تاپ‌های مختص بازی نیست، اما سخت‌افزاری بسیار خوب دارد.

این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش ۴K دارد و از پردازنده‌های سری هفت اینتل استفاده می‌کند. می‌توان تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی DDR4 روی این لپ‌تاپ سوار کرد و کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم GTX 1050 Ti یا GTX 1060 خواهد بود. قیمت پایه‌ی Aspire V Nitro برابر با ۱۲۰۰ دلار تنظیم شده است.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه