ایلان ماسک آتش‌افکن هم می‌فروشد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آتش‌افکن

شرکت خسته‌ی «ایلان ماسک» را به خاطر قول‌هایی که می‌دهد و به سرانجام نمی‌رساند می‌شناسیم. شرکت The Boring Company مشغول کار روی پروژه‌ای بزرگ است که روزی ترافیک سنگین راه‌ها را کم خواهد کرد. اگر از پنجره‌ به بیرون نگاهی بیاندازید، می‌بینید که مشکل اصلی ترافیک فعلا برف سنگینی است که مانع از رسیدن افراد به سرکار یا هر مقصد دیگری که داشته‌اند، شده است. محصول جدید شرکت خسته‌ی ایلان ماسک می‌تواند این مشکل را برطرف کند؛ و البته در دعواهای بزرگ هم به کارتان بیاید.

همین حالا می‌توانید به وب‌سایت رسمی The Boring Company بروید و با پرداخت ۵۰۰ دلار یک آتش‌افکن برای خود رزرو کنید.

شرکت The Boring Company قول داده بود که اگر ۵۰ هزار عدد کلاه بفروشند، کلاهی که لوگوی این شرکت روی آن حک شده است، سراغ فروش یک آتش‌افکن می‌روند. در روز کریسمس و پس از فروش ۵۰ هزار کلاه The Boring Company، حساب رسمی این شرکت توییت کرد که منتظر آتش‌افکن‌ها باشید.

آتش‌افکن ایلان ماسک از معدود قول‌های او است که به واقعیت پیوسته.

همین حالا می‌توانید به وب‌سایت رسمی The Boring Company بروید و با پرداخت ۵۰۰ دلار یک آتش‌افکن با لوگو و طراحی این شرکت برای خودتان پیش‌خرید کنید.

آتش‌افکن در اصل یک سلاح است و نمی‌دانیم شرکت خسته‌ی ایلان ماسک چگونه دست به فروش چنین محصولی زده است. شاید به خاطر آن کپسول آتش خاموش کن ۳۰ دلاری که کنار آتش‌افکن می‌فروشد، با این شرکت کنار آمده‌اند. بد نیست اشاره کنیم که کپسول آتش خاموش کن هم لوگوی The Boring Company دارد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سعید

    عجیبه که تعبیر شما از کلمه Boring در اسم این شرکت به صورت خسته بوده! در اینجا به معنی حفاری هست… چه ربطی به خسته داره آخه…؟!!

    1. اسم اساسا نباید ترجمه بشه و ما هم The Boring Company رو ترجمه نکرده و به صورت اصلی در متن کار کرده‌ایم.
      منظور از «شرکت خسته»، شوخی با ایلان ماسک و ایهام در نام‌گذاری شرکت اوست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه