این مدل لامبورگینی را کم‌تر کسی می‌شناسد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خب، نام لامبورگینی تقریبا برای هرکسی آشناست، مخصوصا اگر ماشین‌باز تیری باشد. اما بعضی از مدل‌های همین خودروساز ایتالیایی‌الاصل و نام آشنا را کم‌تر کسی دیده است یا آن را می‌شناسد؛ مدل دیابلو GT1 Stradale یکی از همین مدل‌‌های کم‌یاب لامبورگینی است.

در خبری که پیش از این منتشر کرده بودیم، از مدلی به اسم دیابلو GTR برایتان نوشتیم که بسیار کم‌یاب بوده و قرار است به زودی به حراج گذاشته شود. حالا مدل GT1 Stradale به مراتب از مدل GTR دیابلو ارزشمندتر است. از این سوپراسپرت وحشی تنها ۳۰ دستگاه تولید شده و خودرویی که می‌بینید یکی از همین ۳۰ دستگاه عرضه شده است.

نمای داخلی دیابلو جی تی ۱ Stradale

هنگامی که به شناسنامه‌ این خودرو نگاه می‌اندازیم، درمیابیم که این دیابلو جی‌تی وان استراداله متولد سال ۱۹۹۶ است، یعنی با یک ایتالیایی جوان ۲۱ ساله روبرو هستیم. یک پیشرانه ۱۲ سیلندر خورجینی با توان ۶۶۵ اسب‌بخار، قلب تپنده این سوپرکار قدرتمند است. حالا اگر موافق باشید ویدیویی از این خودرو هیجان‌انگیز را با هم ببینیم.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمیدرضا

    یادش بخیر need for speed 2 یا ۴ بود ک باش بازی میکردیم!
    ولی از ماشینای اون دوره: اوو, اسکالاین آر۳۴,سوبارو ایمپرزا,مزدا آر ایکس۷ و یکم قبلترش تویوتا سوپرا به مراتب ماشینای جذاب تر و ارزون تری هستند تا ایشون!!!

  2. Avatar ///mahdispd

    عالی بود
    ولی تو دوروبر سال۱۹۹۶ ماشینای به ظاهر خفن تری هم که تولید میشدن این طراحیش یه جوریه که انگار مال سی چهل سال پیشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه