این نسخه‌ی قدرتمند آئودی R8 را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ABT Sportsline نام یک شرکت آلمانی است که خودروهای آئودی را تقویت می‌کند. حالا این شرکت تصمیم دارد مدل R8 قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار دهد.

این مدل R8 ظاهری خشن‌ و اسپرت‌تری دارد. در نمای جلویی، فرم سپر توانسته ظاهر جسورتری به این آلمانی هیجان‌انگیز بدهد. در نمای پشتی هم شاهد چنین ویژگی‌هایی هستیم تا با خودرویی با طراحی اسپرت‌تر نسبت به مدل استاندارد روبرو باشیم. یک پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر خورجینی با حجم ۵.۲ لیتر این آئودی را همراهی می‌کند تا با قدرت ۵۴۰ اسب‌بخار، زمین را به لرزه درآورد.

پیشینه‌ی آئودی R8 به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد که مدل اسپایدر و کوپه‌ی آن به عنوان مدل ۲۰۰۷ به بازار عرضه شدند. حالا که حدود ۱۰ سال از عرضه‌ی اولین مدل آن می‌گذرد، اصالت این خودرو هنوز حفظ شده و تنها شاهد به‌روزرسانی‌هایی در زبان طراحی R8 هستیم. هم‌چنین به لطف پیشرفت مهندسی این شرکت، قدرت و بازدهی اتومبیل در حال پیشرفت است. آئودی R8 یکی از مدل‌های محبوب میان خودرو دوستان است.

حالا به لطف تغییرات ظاهری و قدرتی در مدل ۲۰۱۷ آئودی R8 ABT، مشتریان علاقمند می‌توانند یک از نمونه‌های ویژه‌ی این اتومبیل را تهیه کنند. نظر شما در مورد این خودروی هیجان‌انگیز چیست؟

منبع: Motor1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پویا

    این و لامبورگینی کوچک (گایاردو و الان هوراکان) از محبوب ترین ماشینهای من هستند و تو NFS همیشه تو گاراژم دارمشون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه