این گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Gionee که از تولیدکننده‌های چینی موبایل است یک گوشی جدید از سری A گوشی‌های خود معرفی کرده است. این مدل که A1 lite نام دارد از مدل‌های میان‌رده‌ای است که با تراشه هشت‌ هسته‌ای و ۱.۳ گیگاهرتزی MediaTek MT6753 کار می‌کند و صفحه‌نمایش HD با اندازه ۵.۳ اینچ دارد. این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود اما یکی از ویژگی‌های جالب آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی‌اش است که در کنار دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی است. A1 lite باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با اندروید نوقا کار می‌کند.

گوشی Gionee A1 lite در واقع مدل ضعیف‌تر گوشی‌های Gionee A1 و Gionee A1 Plus محسوب می‌شوند که پیشتر معرفی شده بودند.

بد نیست بدانید گوشی Gionee A1 صفحه‌نمایش امولد ۵.۵ اینچی FHD و باتری ۴۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی و گوشی Gionee A1 Plus صفحه‌نمایش ۶ اینچی FHD با باتری ۴۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. همانطور که می‌بینید ظاهرا شرکت Gionee در تولید گوشی‌های این مدل علاقه‌ای به استفاده از باتری‌های معمولی ندارد و در این حوزه دستش به کم نمی‌رود.

این گوشی را می‌توان از همین امروز پیش‎خرید کرد و قیمت آن هم در حدود ۲۶۰ دلار خواهد بود. هنوز مشخص نشده که این مدل به شکل عمده در کدام بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه