باریک‌ترین کتاب‌خوان آمازون رسما معرفی شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساعاتی پیش جدیدترین مدل از کتاب‌خوان‌های شرکت آمازون که باریک‌تر از همه مدل‌های قبلی است رسما معرفی شد.

جف بزوس (Jeff Bezos)، موسس و مدیر عامل شرکت آمازون حدود یک هفته پیش تایید کرد که این شرکت به زودی جدیدترین کتاب‌خوان از سری کیندل خود را عرضه خواهد کرد. او در توییت خود در این مورد هیچ جزئیات دیگری را افشا نکرد. چند روز بعد چندین عکس از این دستگاه جدید لو رفت و شایعاتی هم درباره قابلیت‌های آن پخش شد. بلاخره ساعاتی پیش این کیندل جدید که کیندل اوآسیس (Kindle Oasis) نام دارد رسما معرفی شد. کیندلی که باریک‌ترین مدل از کتاب‌خوان‌های سری کیندل است که تا به حال عرضه شده‌اند.

آمازون ادعا کرده این کیندل به شکلی طراحی شده که به سبکی یک ورق باشد، این مدل به شکل متوسط از همه کیندل‌های قبلی ۲۰ درصد سبک‌تر و ۳۰ درصد باریک‌تر است. دستگیره مخروطی شکلی که برای در دست گرفتن نمایشگر این مدل طراحی شده هم، تجربه استفاده و کتاب خواندن با کیندل اوآسیس را آسان‌تر می‌کند به شکلی که می‌توان با آن ساعت‌ها مطالعه کرد.

kindle-2

کاربران به آسانی می‌توانند از طریق صفحه نمایش لمسی یا دکمه اختصاصی کتاب‌های‌شان را ورق بزنند. مهم هم نیست که کاربر با دست چپ کتاب بخواند یا با دست راست چون کیندل اوآسیس به شکل خودکار جهت را برای کاربر تنظیم می‌کند.

کیندل اوآسیس رزولوشن ۳۰۰ پیکسل بر اینچ (ppi) دارد و صفحه نمایش آن مانند مدل Kindle Voyage شش اینچی است. این مدل نسبت به مدل‌های دیگر ۶۰ درصد LED بیشتر دارد.

قیمت این مدل از کتاب‌خوان‌های آمازون ۲۸۹.۹۹ دلار است، در واقع گران‌ترین مدلی که تا به حال آمازون به فروش رسانده. آمازون به فروش مدل‌های دیگر سری کیندل هم ادامه خواهد داد. Kindle Voyage با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار، Kindle Paperwhite با قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار و  basic Kindle با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

در حال حاضر می‌توان از سایت آمازون این کیندل را پیش خرید کرد. زمان عرضه کیندل اوآسیس ۸ اردیبهشت خواهد بود.

‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه