بازسازی کرش احتمالا به زودی روی کامپیوتر و سوییچ عرضه می‌شود

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازسازی سه گانه‌ی مجموعه بازی‌های «کرش» یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های امسال است. مجموعه‌ی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته شده، ظاهرا فقط بخشی از برنامه‌هایی است که شرکت اکتیویژن برای کرش در سر دارد. اکتویژن که مالک فعلی مجموعه‌ی کرش است، می‌خواهد این شخصیت را دوباره به محبوبیت گذشته‌ی خود برساند.

کم و بیش مطمئن هستیم که این بازی برای زمان مشخصی در انحصار پلی‌استیشن۴ باقی خواهد ماند.

بر و بچه‌های فروم ResetEra توانسته‌اند به اطلاعاتی درباره‌ی برنامه‌های اکتیویژن برای کرش دست پیدا کنند. به نظر می‌رسد که قدم بعدی، عرضه‌ی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی است.

شرکت انگلیسی Licensor GB Eye که پوسترهای مختلف تولید می‌کند و می‌فروشد، در برنامه‌های خود اسم یک بازی جدید کرش را هم جای داده است. ظاهرا این بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود و بخشی از یک برنامه‌ی بلند و بالای پنج ساله برای عرضه‌ی بازی‌های کرش است. شرکت GB Eye همین حالا هم با اکتیویژن کار می‌کند و محصولات دستینی می‌فروشد.

سونی هیچ‌وقت به انحصاری بودن بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اشاره نکرده است و کم و بیش مطمئن هستیم که این بازی برای زمان مشخصی در انحصار پلی‌استیشن۴ باقی خواهد ماند.

اگر پلی‌استیشن۴ ندارید و می‌خواهید کرش ۱ و ۲ و۳ را با گرافیکی بسیاز بالاتر تجربه کنید، احتمالا زمان زیادی نباید صبر کنید.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mr. Mohamad

    چه خبر خوبی
    اگه اول کراش ریسینگ ریمستر کنن بعد برم یه نسخه جدید بسازند عالی میشه
    هر چند دیگه ناتی داگ کراش نمیسازه امیدوارم اکتیویژن کراش جدید رو مثل گذشته جذاب و سرگرم کننده بسازه
    یادش بخیر زمان ps1 بهترین بازی من کراش بود و کلی باهاش سرگرم میشدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه