چرا بازه‌های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا

در روز‌های گذشته افزایش شدید خریدهای آنلاین در بحران کرونا باعث شد تا تعدادی از مشتریان با عدم امکان انتخاب بازه ارسال روبه‌رو شوند. همزمان همکاران دیجی‌کالا در فرآیند پردازش، تأمین، بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها با حجم کار بسیار زیادی روبه‌رو شدند.

برای پاسخ به این افزایش چند برابری نیازمند توسعه زیرساخت‌های فناورانه و لجستیکی مختلف و نیز افزایش همکاران آموزش دیده‌ای بودیم که ایجاد  آن‌ها یک شبه ممکن نبود. فروش آنلاین از مراحل متفاوتی مانند انبارداری، تأمین، دریافت و پردازش سفارشات و … تشکیل می‌شود که ارسال سفارش فقط یکی از حلقه‌های این زنجیر است.

در این شرایط برخی معتقد بودند که سفارش‌های مشتریان باید با بازه‌های ارسال طولانی‌تری، در دیجی‌کالا پذیرفته می‌شد که البته این موضوع کمک چندانی به رفع دغدغه هموطنان نمی‌کرد. بنابراین برای حفظ کیفیت ارسال‌ و نیز سلامت همکاران‌مان، در قدم اول به صورت کوتاه مدت تصمیم گرفتیم که بازه‌های‌ ارسال را به طور موقت، محدود کنیم تا تأمین و ارسال کالاهای ضروری با سرعت بیشتری انجام و سفارش‌ها با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی ارسال شود. این باعث شد تا برخی از هموطنان امکان ثبت سفارش را در روزهای گذشته از دست بدهند.

در گام بعدی با انتشار اطلاعیه جذب ۲ هزار نیروی جدید و شروع مصاحبه‌ها از روز دوم فروردین ۱۳۹۹ ظرفیت ارسال و پردازش را با توجه به وسعت مراکز و انبارهای دیجی‌کالا به حداکثر رساندیم.

با گذشت ۱۷ روز از فروردین بیش از ۷۰۰ نفر جذب شده و برای افزایش ظرفیت فروش آنلاین دیجی‌کالا و ۴۰ هزار کسب‌وکاری که محصولاتشان را از طربق دیجی‌کالا به سراسر کشور عرضه می‌کنند مشغول به کار شدند. روند استخدام‌ تا جذب ۲ هزار نیروی جدید ادامه خواهد داشت.

اگر از کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیام عدم امکان ثبت سفارش مواجه شده‌اید، عذرخواهی ما را بپذیرید. خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا انجام گرفت، محدودیت‌های بازه‌های ارسال سفارش برداشته شده است.

برچسب‌ها :
۵۳ دیدگاه
  1. محمد

    سلام، این دومین بار است که در این صفحه می نویسم . دیجی کالا برندی شده است که نمی توان از کنارش رد شد و قید خرید را زد . هربار خواسته ام که دیگر چیزی نخرم نتوانسته ام خودم را راضی کنم فقط به خاطر اعتمادی است که به کارگزاران دیجی کالا داریم . اما تاخیر در ارسال با وجود مشکلات نمی تواند مشتری را راضی نماید . ۱۴ فروردین ثبت سفارش نموده ایم بازه ی زمانی را به ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت تعیین کرده اند . بعضی از این سفارش ها را به طور جد نیاز داریم تا زودتر مشکل ما را برطرف نماید . در این فرصت حتی می شد از فروشگاه های شهر نزدیک به محل سکونتمان نیز تهییه کنیم ولی به خاطر همان اعتماد ترجیح دادیم از این فروشگاه بزرگ خرید نمائیم . ولی اگر این تاخیر در ارسال ها ادامه یابد مخصوصا برای شهرستانی ها مشکل خواهد شد . . خواهشا تدبیری بهتر بینیدیشد تا ضمن رعایت تمامی جوانب ، مشتری هم به ادامه خرید از فروشگاه راضی گردد. ممنون

  2. پیمان محمدی

    امتیازات آخرین خریدم و نظراتم به حساب دیجی کلابم واریز نشده- یک نظر هم از ۶ اسفند در حال بررسی دارم لطفا رسیدگی کنید- هر بار هم میگید به زودی

  3. زاهد ناصری

    سلام الان چند روزه نزدیک به ۱۵ میلیون خرید زدن گفتم نهایت دو روزه دستمو میگیره ولی هنوز حتی به پست هم تحویل ندادید بازم خرید دارم با این شرایط مجبورم از جای دیگه خرید بزنم لطفا پیگیر سرعت ارسال باشید.. زمان ارسالم که خودتون میزنید ممنوو

  4. روزبه

    سلام
    سه روزه میخوام ثبت سفارش کنم این موضوع پیش اومده
    بعدش کالایی که میخواستم تقریبا ناموجود شده
    چجوری میشه ؟ تا کی این موضوع ادامه داره؟

  5. محمد مهدی

    من الان ۵ روزه از وقت سفارش منگذشته یعنی ۵ روز پیش میبایست سفارش من بیاد ولی هنوز نفشته برداشت سفارش من نمیدونم کی قراره سفارش من بیاد اگه نمیتوانین همون روز بفرستین چرا میگین همان روز میدهیم پول هم میگیرین ولی نمی ایین هرکی سفارشش امده بگه چقدر صبر کرده که من بدونم !

  6. Y____F

    سلام ۲۰ فرودین هست هنوز محدودیت وجود داره کالایی که میخاستم بخرم داره تموم میشه فقط یکی ازش مونده آخه چرا محدودیت رو بر نمی‌دارین هر چه محدودیت بیشتر ادامه پیدا کنه خیلی بد میشه چون یا کالا تموم میشه یا تخفیفش لطفا رسیدگی کنید ممنون (شیراز، صدرا)

  7. YOUSEF

    سلام امروز بیستم هست و هنوز باز نکردید لطفا سریع اقدام کنید خیلیا خرید دارن ممنون(شیراز،صدرا)

  8. حسین

    سلام
    من از ۷فروردین سفارش ثبت کردم سفارش DKC-100514580و مبلغ را آنلاین پرداختم و قرار بود ۲۰ فروردین به دستم برسد ولی امروز که ۲۰ هست هیچ گونه پیامی مبنی بر آماده سازی سفارش و ارسال نیامده حتی در پروفایلم هم خبری مبنی بر ارسال نیست.
    من انتقاد دارم اگر امکانش نبود نباید ثبت سفارش یا دریافت هزینه انجام می شد.این مرسوله مال چند خانواده است که ما به آنها قول داده ایم.

  9. یوسف

    مال ما هنوز برداشته نشده است رسیدگی کنید(شیراز)

  10. YOUSEF

    الان من دو سه هفته هست میخام سفارش بدم نمیشه و کالایی که میخام بخرم یا تموم میشه یا تخفیفش تموم میشه لطفا سریع باز کنید بتونیم خرید کنیم نمیشه که فقط تهران باز باشه این فرق گذاشتن هست با تشکر از دیجی کالا (شیراز)

  11. احمدی کیا

    امروز ۱۹ فروردین هست و من هنوز نمی تونم ثبت سفارش داشته باشم

    1. سلام. ظرفیت پردازش و ارسال دیجی‌کالا هر روز با اتکا به جذب نیروهای جدید در حال افزایش هست و محدودیت‌های ثبت سفارش‌ها هم که اکنون در نقاط کمی وجود داره، در حال رفع شدن می‌باشند.

      1. m

        سلام ببخشید من هنگام پرداخت اینترنتی پول نداشتم تو کارتم بعد یه ساعت گف که مرسوله هام لغو شده الان میفرستن یا نه؟ میشه جواب بدین

  12. محمد

    سلام ، ارزوی عافیت و سلامتی برای تمامی مردم ایران دارم . از تمامی کارکنان موسسه بزرگ دیجی کالا تشکر می کنیم . تمامی مشکلات و آسیب های به وجود آمده را می دانیم و درک می کنیم . در این وضعیت دیجی کالا خیلی در تامین بعضی کالاها به همه کمک نمودند دستشان درد نکند . فقط خواهشا این بازه ارسال را کمی کوتاهتر نمائید .چون بیش از ۱۵ روز بازه ی زمانی ارسال برای سفارش خیلی زیاد است وقبول کنید که تحمل این بازه ی زمانی کمی حوصله بر است . الان من چهاردهم فروردین ثبت کالا نموده ام و باید تا سوم اردیبهشت منتظر رسیدنش باشم و این بازه ی زمانی خیلی طولانی است . خواهشا راه کاری ارائه نمائید تا همچنان ترجیح دهیم از خیابان گردی و. فروشگاه گردی به خرید از دیج کالا رغبت سابق را داشته باشیم . ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه