پروازهای ایر فرانس به ایران، سال آینده از سر گرفته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های غربی مختلف، یکی بعد از دیگری آمادگی خودشان را برای ورود به چرخه‌ی اقتصادی کشور ایران نشان می‌دهند. شرکت هواپیمایی ایر فرانس هم از جدیدترین شرکت‌هایی است که تصمیم گرفته پس از برچیده شدن تحریم‌های ایران، پروازهای خود را دوباره به کشور از سر بگیرد.

شرکت ایر فرانس گفته که از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی، هر هفته سه پرواز از پاریس به تهران خواهد داشت.

هواپیمایی بین‌المللی کشور فرانسه، آخرین پرواز خود را به ایران هفت سال پیش انجام داده بود. حتما بهتر از ما می‌دانید که کشورمان چند سال گذشته را به‌خاطر برنامه‌‌های هسته‌ای‌اش که حق طبیعی هر کشوری به‌شمار می‌رود، زیر تحریم‌های اقتصادی گذرانده است. اما در پس توافقات صورت گرفته، این تحریم‌ها قرار است به زودی برچیده شوند.

شرکت ایر فرانس گفته که از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی، هفته‌ای سه پرواز از پاریس به تهران خواهد داشت.

ایر فرانس این خبر را در قالب یک بیانیه اعلام کرده است. در بیانیه‌ی ایر فرانس آمده: “شرکت ایر فرانس می‌خواهد تا برنامه‌های‌اش را در کشوری که رشدی شناور دارد، گسترش دهد؛ مخصوصا که اتحادیه‌ی اروپا، چهارمین شریک اقتصادی بزرگ ایران است.

«فردریک کیجی»، مدیرعامل ایر فرانس در این بیانیه گفته است: “با این پروازهای جدید، ایر فرانس ظرفیت‌های رشد و توسعه‌ی خود را  به تصویر می‌کشد.

شرکت هواپیمایی ایر فرانس، پروازهای خود را به ایران پس از جنگ جهانی دوم آغاز کرد و این شرکت، بیش از شصت سال و تا سال ۲۰۰۸ میلادی، به ایران پرواز داشت.

منبع: Business Insider

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پیام

    نیومد هم ، نیومد. اصلا مهم نیست …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه