بازی‌های تابستانی Overwatch شروع شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی بلیزارد، سازنده‌ی بازی آنلاین Overwatch، خبر از راه‌اندازی مراسمی تابستانی مختص این بازی داده است. «بازی‌های تابستانی»، نام این مراسم سه هفته‌ای است. قرار است طی این سه هفته، آیتم‌هایی که بازی‌کننده‌های Overwatch می‌گیرند، تابستانی و ورزشی شوند. آیتم‌های خاص بازی‌های تابستانی به کنار، قرار است در راستای بازی‌های تابستانی، یک بخش جدید هم به بازی اضافه شود.

فقط تا روز ۲۲ آگوست برای گرفتن آیتم‌ها و شرکت در بازی‌های تابستانی Overwatch زمان دارید.

بازی‌های تابستانی Overwatch از امروز شروع شده‌اند. در طول این مراسم، بازی‌کننده‌ها در هر Loot Box بدون شک یک آیتم تابستانی پیدا خواهند کرد. این آیتم‌ها، ممکن است لباس، لوگو یا انیمیشن‌های مختلف را شامل شود. نکته‌ی مهم این جا است که بازی‌کننده‌ها فقط می‌توانند در طول این مراسم، آیتم‌های تابستانی را دریافت کنند و هیچ راهی برای خرید یا گرفتن دوباره‌ی آن‌ها وجود نخواهد داشت.

Overwatch Summer Games 2016 Loot Box

آیتم‌های تابستانی بسیار خاص و کمیاب خواهند بود و بلیزارد می‌خواهد کاری کند تا بازی‌کننده‌ها با گرفتن این آیتم‌ها، احساس خاص بودن کنند؛ مخصوصا که دیگر امکان گرفتن این آیتم‌ها وجود ندارد.

نقد و بررسی Overwatch را از اینجا بخوانید.

بخش جدیدی که قرار است به بازی اضافه شود، Lúcioball نام دارد. این بخش، یک فوتبال اول شخص است و از نظر روند، کاملا شبیه بازی Rocket League طراحی شده. در این حالت، دو تیم که هر کدام از سه بازی‌کننده تشکیل شده‌اند، سعی می‌کنند توپ بزرگی را به داخل دروازه‌های یکدیگر بیاندازند. زمین این بخش به مناسبت بازی‌های المپیک، در ریو دو ژانیرو قرار دارد.

LucioBall-1 LucioBall (2) LucioBall

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی از بازی‌های تابستانی Overwatch را ببینید.

در نظر داشته باشید که فقط تا روز ۲۲ آگوست برای گرفتن آیتم‌ها و شرکت در بازی‌های تابستانی Overwatch زمان دارید.

Overwatch Summer Games 2016 Skins

بازی Overwatch برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Battle.net

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه