بازی جدید Angry Birds برای اندروید و iOS عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درست وقتی فکر می‌کنیم کار Angry Birds در دنیای بازی تمام شده و دیگر چیزی برای ارائه نخواهد داشت، غافلگیر می‌شویم؛ چرا که، Rovio، شرکت سازنده‌ی این مجموعه، عنوان جدیدی با نام “!Angry Birds Blast” معرفی کرده. شاید آنها که با مجموعه‌ی Angry Birds خاطره دارند و هر از گاهی Angry Birds بازی می‌کنند، خوشحال می‌شوند ببینند این بازی جدید عرضه شده و اکنون قابل دانلود است.
«هاینی کایهو»، معاون بخش بازی در شرکت Rovio، در این باره می‌گوید: “هم‌چنان که مجموعه‌ی Angry Birds هفت ساله شده است، اپلیکیشن جدید Angry Birds Blast مرحله‌ی مهمی است که نگاهی به گذشته‌ی بازی دارد، در حالی که به طرفداران قابلیت‌های کاملا جدید و منحصربفردی ارائه می‌دهد. در حال حاضر این بازی جدید، بدون مشکل و با بهترین سرویس در اختیار بسیاری از کاربران قرار گرفته و من مشتاقانه منتظرم تا مردم در سرتاسر دنیا به آن بپیوندند.”
هم‌چنین Rovio به این موضوع مهم اشاره می‌کند که Angry Birds Blast را به صورت آفلاین هم می‌توان بازی کرد و با یک دانلود نسبتا کوچک می‌توانید از آن لذت ببرید.
دانلود این بازی برای iOS و اندروید رایگان است، اما تعجبی ندارد که مثل بسیاری از بازی‌ها، برای گیمرهایی که می‌خواهند در مدت کوتاه‌تری رشد کنند، برای خرید سکه‌ها در بازی معاملات کوچکی صورت خواهد گرفت.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Amirhossein

    این بازی برای رایانه های شخصی (Windows) بیرون نمیاد؟

  2. Avatar A.G

    تو گوگل پلی هست اما اجازه دانلود نمیده.حتی با فندق شکن.
    نوشته : “در کشور شما قابل دسترس نیست”

    1. Avatar محمد

      داداش اول برو تو تنظیمات دیتا گوگل پلی رو پاک کن بعد با فیلتر شکن وصل شو راحت میتونی دانلود کنی

  3. Avatar رضا

    کاش لینک دانلود هم قرار میدادین:/

  4. Avatar hamed

    کاش موقع معرفی بازی یا اپلیکیشن ۴ تا عکس از محیط اپ هم بزارید
    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه