بازی موبایل وست‌ورلد در حال ساخت است

۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پایه و اساس مجموعه‌ی سریالی «وست‌ورلد» (Westworld) بازی‌های ویدیویی هستند. خود سریال هم یک شهر بازی بزرگ را به تصویر می‌کشد که پر از ربات و اتفاقات غیرمنتظره است. با این حال، وست‌ورلد هنوز حتی بازی موبایل هم ندارد، چه برسد به یک بازی ویدیویی. با توجه به اینکه هر مجموعه و شخصیت و فیلم، یک بازی موبایل دارد، تصور می‌کردیم زودتر از این‌ها بازی موبایل وست‌ورلد را ببینیم. شرکت برادران وارنر تایید کرده است که مشغول ساخت یک بازی موبایل وست‌ورلد هستند.

با یک بازی موبایل استراتژی طرف هستیم که در آن، یک پارک را مدیریت می‌کنید.

استودیوی بازی‌سازی Behavior Interactive روی بازی موبایل وست‌ورلد کار می‌کند. معروف‌ترین بازی این استودیو Dead by Deadlight است، در نتیجه چندان دید خوبی نسبت به بازی موبایل وست‌ورلد آن‌ها نداریم.

یک عکس از این بازی موبایل روی وب‌سایت Delos Incorporated، یعنی همان شرکت داخل سریال، قرار گرفته است. این تصویر می‌گوید که می‌توانید یک «وست‌ورلد مینیاتوری» و یک شبیه‌سازی پارک Delos برای خود داشته باشید.

کاملا واضح است که با یک بازی موبایل مثلا استراتژی طرف هستیم که در آن، یک پارک را مدیریت می‌کنید و مثل تمام بازی‌های موبایل، یا باید برای برای ارتقا فلان ساختمان خود دو روز صبر کنید، یا مقداری پول به جیب سازندگان بازی بریزید.

نگاهی به بازی موبایل Game of Thrones بیاندازید تا مطمئن شوید که نباید بازی وست‌ورلد را هم تجربه کنید.

منبع: Engadget

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه