بازی Call of Duty: Black Ops 3 پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۱۵ شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
call of duty: Black Ops 3

بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۳» (Call of Duty: Black Ops 3) که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه به شمار می‌رود، به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

فروش کلی مجموعه بازی‌های ندای وظیفه به ۲۵۰ میلیون نسخه رسیده است.

براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان NPD بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۳» توانست به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال در کشور آمریکا شناخته شود. بازی‌های Madden NFL 16، Fallout 4، Star Wars Battlefront، Grand Theft Auto V، NBA 2K16، Minecrat، FIFA 16، Mortal Kombat X و Call of Duty: Advanced Warfare‌ در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

شرکت «اکتیویژن» (Activision) با انتشار این خبر گفت که: “ما با منتشر شدن آمار جدید به این نتیجه می‌رسیم که کاربران مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» چقدر به این بازی‌ها علاقه دارند. استقبال علاقه‌مندان از قسمت چندنفره‌ی این بازی فوق‌العاده بود و این یک موفقیت بزرگ برای ما و تیم Treyarch به شمار می‌رود.”

عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 3 فروش کلی این مجموعه بازی‌ها را به ۲۵۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا رساند.

call of duty: Black ops3

بازی Call of Duty: Black Ops 3 به عنوان پر فروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌البته فروش بازی «عملیات سری ۳» همچنان ادامه خواهد داشت چرا که قرار است در آینده DLC های جدیدتری برای آن عرضه شود. در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) مود جدیدی به نام Black Ops III Awakening برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود و پس از آن برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این مود جدید داستان سناریوی «زامبی» این بازی را گسترش می‌دهد.

سازمان NPD اعلام کرد که فروش بازی‌ها در سال ۲۰۱۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۴ افزایش ۱٫۵ درصدی داشته و کنسول ایکس باکس وان با فروش خوبی در مقایسه با سال‌های قبلی مواجه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PC Mag

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar yoossef

    واقن افتضاح بود با بدبختی تمومش کردم چه جوری پرفروش شده؟؟؟

  2. Avatar فريبرز

    سلام من بازیرو نصب کردم اما واسه اجرا ارور میده…تاپیکی هست که پیرامون مشکلات نصب بازی ها باشه؟
    لطفا کمک کنید..ممنون

  3. Avatar آندروید

    واقعا از بهترین شدن این بازی در تعجب هستم
    مگر میشه اخه؟
    خیلی افتضاح بود این بازی

  4. Avatar محمد

    خودم از طرفدار های دیوونه ی سری کال هستم ولی این افتضاح ترین عنوان کال بود که بازی کردم تمام باگ.از checkpointها بگیر تا سیو نشدن.کلا سری black ops مالی نبود البته نظر منه.یاد کال ۵ بخیر…

  5. Avatar sadeq

    !!!!!!!!
    مگه میشه!؟!؟
    چطوری ازش حمایت کردن!؟!؟
    آخه COD هرچی جدیدتر میشه بدتر میشه!
    یاد نسخه های جنگ جهانیش بخیر

  6. Avatar یاسین

    انصافا خیلی مزخرف بود…مولتی پلیرش در حد قابل قبول بودولی اگه باbattle 4 سه سال پیش مقایسه کنی که کالاف خیلی تو آفسایده

  7. Avatar پینی

    اگر به تفکیک کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن منتشر میشد و آمار فروش این بازی به عنوان نمونه در سراسر جهان منتشر عنوان میشد اطلاعات جالبی بود که خیلی راحت نشون میداد چه جور ی پلی استیشن بخصوص PS4 داره Xbox one را له میکنه. مثل غلطک…..

    1. Avatar مصطفی

      به نظر بنده نباید به صورت تعصبی به اینکه کدوم کنسول بهتره نگاه کرد ، اصولا ما مصرف کننده ایم و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوان هر دو کنسول رو با هم داشت . ما می تونیم از رقابت بین برندها به نفع خودمون استفاده کنیم تا اینکه خودمون هم جزئی از این جنگ تبلیغاتی بشیم .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه