بازی Mafia III: Rivals جمعه ۱۶ مهر برای اندروید و iOS عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر گیمر باشید حتما تا الان خبر انتشار بازی Mafia III را شنیده‌اید. دنباله‌ای بر بازی محبوب Mafia که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و بسیاری از گیمر‌ها را با کیفیت خود مسحور کرد. قسمت سوم از این مجموعه بازی‌ قرار است ۱۶ مهرماه هم‌زمان برای کامپیوترهای شخصی، Mac OS X، پلی‌استیشن ۴ و Xbox One منتشر شود.

در عین حال برای آن دسته از گیمرها که علاقه‌مندند نسخه موبایل این بازی را تجربه کنند هم خبر خوبی داریم. نسخه موبایل این بازی هم هم‌زمان با عرضه آن برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. این بازی با نام Mafia III: Rivals منتشر می‌شود و برای آندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

1

در این بازی موبایل می‌توانید گروه مافیایی خود را تشکیل دهید و با رقیبانی از سرتاسر جهان بجنگید. در این بازی می‌توانید با حدود ۴۰ رییس از گروه‌های مختلف خلاف‌کار بازی کنید بنابراین اگر با این بازی آشنایی قبلی داشته باشید احتمالا بعضی از این کاراکترها برای‌تان آشنا خواهند بود.

2

در کنار این شخصیت‌ها مجموعه‌ای از اسلحه‌ها هم در اختیارتان خواهند بود تا تجربه جذاب‌تری از این بازی داشته باشید. هدف اصلی شما در Mafia III: Rivals تشکیل گروه مافیایی خود، به دست‌ آوردن قدرت و اموال بیشتر و شکست دادن سایر رقبایی است که سر راه‌تان قرار دارند. نهایتا به این نکته هم اشاره کنیم که دانلود این بازی برای اندروید و iOS مجانی است.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Space Time

    فوق العاده است
    کاش هر بازی جدیدی که معرفی میشه نسخه اندروید و ای او اس هم براش بسازن

  2. Avatar سام

    به نظر freemium میاد و رایگان

    پس به درد نمیخوره چون فول گیم هم نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه