Mass Effect جدید محیط-باز نیست

۳ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های Open-World در چند سال گذشته با استقبال زیادی مواجه شده‌اند و بازی‌های مختلفی در این سبک ساخته می‌شوند. حتی مشاهده می‌کنیم که Zelda جدید هم در همین سبک ساخته شده تا بتواند نظر افراد بیشتری را به سمت خودش جلب کند. این موضوع باعث شده بود که برخی از علاقه‌مندان به بازی Mass Effect: Andromeda امیدوار باشند که این عنوان هم در سبک Open-World ساخته شود.

البته از آنجایی که این مجموعه دنیایی بسیار بزرگ را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد، این احتمال دور از ذهن نبود؛ اما به تازگی «مایکل گمبل» (Michael Gamble) تهیه کننده‌ی این بازی گفته که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های Mass Effect یک بازی Open-World نخواهد بود. او گفت که این بازی همچنان از بخش‌های زیادی تشکیل شده که گیمرها می‌توانند آن‌ها را جست‌وجو کنند و داستان بازی هم به شکلی دنبال می‌شود که بخش‌های جدیدی را نشان می‌‌دهد.

گمبل در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” سیستم گشت و گذار در بازی خیلی لایه به لایه طراحی شده و همیشه چیزهای جدیدی برای دیدن وجود دارند. در بعضی صحنه‌ها اتفاقی که در فضا رخ می‌دهد نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند که البته این صحنه‌ها همیشه دیده نمی‌شوند.”

بازی Mass Effect: Andromeda پس از اینکه چند سالی در دست ساخت قرار داشت، قرار است در تاریخ ۱ فروردین ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راهی بازار شود.

منبع: Games Radar

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. sad

    به این میگن تشنه نگه داشتن مشتری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه