باز هم تصاویر تازه از وان‌پلاس ۳؛ این‌بار زنده و با جزییات بیشتر

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وان‌پلاس ۳ همین امشب معرفی می‌شود اما رسانه‌ها هنوز دست از انتشار شایعات و اخبار غیر رسمی درباره‌ی این گوشی برنداشته‌اند! تنها چند ساعت قبل از معرفی رسمی وان‌پلاس ۳ دو عکس زنده از این گوشی منتشر شده که می‌توان در آن‌ها جزییاتی را هم مشاهده کرد.

این تصاویر نمایشگر شیشه‌ای ۲.۵D وان‌پلاس ۳ را تایید می‌کنند و همچنین نشان از این دارند که قسمت پشت گوشی به همان صورتی است که وصفش در شایعات آمده بود. همچنین دکمه‌ی جلو احتمالا نقش اسکنر اثر انگشت را هم خواهد داشت.

۱

گزارش‌های قبلی درباره‌ی این گوشی تقریبا همه‌ی مشخصات وان‌پلاس ۳ را به گوش‌مان رسانده‌اند. این گوشی از نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p بهره می‌برد، تراشه‌ی آن اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است و رم ۴ یا ۶ گیگابایتی دارد. سه نسخه‌ی متفاوت از وان‌پلاس ۳ با تفاوت در میزان حافظه‌ی‌ داخلی یعنی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت مشخص و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین گفته شده این گوشی باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از سنسور تشخیص اثر انگشت و درگاه USB Type-C بهره می‌برد.سیستم‌عامل آن هم اندروید نسخه‌ی مارشمالو خواهد بود.

OnePlus3

به‌جز این‌ها خبر داریم که در حال حاضر ۱۰۰۰ دستگاه از اولین سری تولید وان‌پلاس ۳ در چین به قیمت ۴۶۰ دلار فروخته شده است.

به‌هرحال اگر از میان این اخبار، نکته‌ی ناگفته‌ای هم باقی مانده باشد، چند ساعت دیگر از آن باخبر خواهیم شد. در غیر این‌صورت تشریفات معرفی این گوشی خبر تازه‌ای برایمان به دنبال نخواهد داشت.

منبع: GSM Arena

Apple_WWDC2016_Banner200

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Reza ch

    اینکه طراحی جلوش مثل سامسونگه 🙂

  2. سامان

    این که طراحی پشتش کاملا htc هست

  3. Ali S

    چطور وان پلاس میزنه شبیه اچ تی سی نیست ولی سامی بزنه کپیه؟

    1. sepehr

      چون سامی سابقش خرابه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه