باندل جدید PS4 برای بازی Assassin’s Creed: Syndicate معرفی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی به تازگی باندل جدیدی از کنسول پلی‌استیشن ۴ را برای بازی «فرقه اساسین: سندیکا» (Assassin’s Creed: Syndicate) معرفی کرد.

در باندل جدید کنسول PS4 که برای بازی فرقه اساسین: سندیکا عرضه می‌شود، نسخه رایگان عنوان Watch Dogs هم قرار دارد.

سونی به مناسبت عرضه بازی‌های مختلف، باندل‌های گوناگونی را هم برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین باندل‌هایی که معرفی شده، مربوط به بازی فرقه اساسین: سندیکا می‌شود. بازی‌کننده‌ها با خرید این باندل جدید می‌توانند به DLC این عنوان که London’s Notorious Serial Killer نام دارد، دسترسی داشته باشند.
همچنین سونی اعلام کرد که این باندل حاوی مدل جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ است که ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد و نسخه دیجیتالی عنوان Watch Dogs هم به صورت رایگان روی آن قرار گرفته است. افرادی که بازی فرقه اساسین: سندیکا را برای کنسول پلی‌استیشن ۴ خریداری می‌کنند، به مرحله مخصوصی که The Dreadful Crimes نام دارد، دسترسی خواهند داشت.
لازم به ذکر است که Penny Dreadfuls یک کتاب داستانی بوده که به صورت هفتگی در قرن ۱۹ میلادی در لندن منتشر می‌شده است. این کتاب در آن زمان مورد استقبال قشر کارگر جامعه قرار گرفته بود. در این مرحله بازی‌کننده‌ها در نقش فردی به نام آرتی (Artie) قرار می‌گیرند که ماموریت‌های مختلفی را با همکاری هنری ریموند (Henry Raymond) نویسنده داستان‌های Penny Dreadful پشت‌سر می‌گذارد.
افرادی که بتوانند این مرحله از بازی را به پایان برسانند یک آیتم مخصوص در داستان اصلی به‌دست می‌آورند که توسط کارآگاه‌های معروف مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این قسمت از همان روز اول در اختیار افرادی که بازی را برای پلی‌استیشن ۴ خریداری می‌کنند قرار می‌گیرد و در ماه‌های آینده مراحل مختلفی به آن اضافه می‌شود.

assassins_creed_cyndicate_ps4

بازی فرقه اساسین: سندیکا قرار است درتاریخ ۱ آبان برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه کامپیوتر این بازی با تاخیر راهی بازار خواهد شد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ریحانه

    قیمت بازیش برای ps4 چقد میشه؟!

    1. اخسان

      من ۱۱۰تومان دیدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه