باندل Halo 5 ایکس‌باکس وان اسلیم در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ایکس‌باکس وان اسلیم یا Xbox One S مرداد ماه عرضه می‌شود. کنسول جدیدی که ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت، ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل قبلی است و کنترلرهای جدیدی به همراه آن عرضه می‌شوند. همچنین این کنسول قابلیت پخش ویدیو با کیفیت ۴K و HDR را دارد. در حالی که بسیاری از گیمرها منتظر عرضه‌ی این کنسول هستند، اطلاعات جدیدی از باندل Halo 5 آن لو رفته است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت برای اینکه کاربران بیشتری را به خرید Xbox One S تشویق کند، از محبوبیت بازی Halo 5 استفاده کرده و باندل مخصوصی برای این کنسول در نظر گرفته است. در حالی که این باندل جدید از طرف مایکروسافت تایید نشده، فردی با نام Ekim در توییتر تصویری از باندل جدید را لو داد. او مدتی پیش هم گفته بود که ایکس‌باکس وان اسلیم باندل Gears of War 4 هم خواهد داشت. البته هنوز تصویری از باندل مخصوص این کنسول برای Gears 4 منتشر نشده؛ اما مایکروسافت در E3 امسال از کنترلر مخصوص Elite که برای این بازی طراحی کرده بود، رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این کنترلر را ببینید:

کنسول Xbox One S در حالی راهی بازار می‌شود که مدل‌های ۱ ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی هم دارد. البته تاریخ عرضه‌ی این مدل‌ها مشخص نشده و شایعات می‌گویند که این کنسول‌ها در پاییز امسال راهی بازار می‌شوند.

منبع: gamepur

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه