با این اپ بریدگی نمایشگر آیفون X را از بین ببرید

۲۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون X که به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون تولید و به بازار عرضه شده است از چند نظر با گوشی‌های قبلی اپل متفاوت است.

این مدل اولین گوشی‌ است که صفحه‌نمایش اولد دارد، طراحی آن تقریبا بدون حاشیه است و از حسگر تشخیص چهره به جای حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه طراحی جدید این مدل وجود نوعی بریدگی در بخش بالایی صفحه‌نمایش گوشی است. ظاهرا بعضی از کاربران از این طراحی اپل اصلا دل خوشی ندارند و هنوز هم پس از عرضه گوشی نتوانسته‌اند با این بریدگی ارتباط خوبی برقرار کنند.

حال در فروشگاه اپلیکیشن اپل یک اپ جدید قرار داده شده که حسابی به کار این دسته از کاربران می‌آید. نام این اپلیکیشن «notch remover» است و ظاهرا با استفاده از آن وال‌پیپرها و بک‌گراند گوشی به شکلی تنظیم می‌شوند که این بریدگی از بین می‌رود و حاشیه گوشی به شکل یک‌دست دیده خواهد شد. در واقع این اپ بریدگی را از بین نمی‌برد بلکه یک نوار سیاه در بالای تصویر وال‌پیپر قرار می‌دهد و از این طریق بریدگی را غیرقابل دیدن می‌کند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که اپ مورد اشاره مجانی نیست اما قیمت چندانی ندارد و ۰.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. با توجه به اینکه قیمت این اپ تقریبا یک هزارم قیمت آیفون X است احتمالا خرید این اپلیکیشن برای کسانی که آیفون X را خریداری کرده‌اند چندان پرهزینه نباشد.

منبع: The Verge


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه