با حساس‌ترین و دقیق‌ترین ماوس بازی Razer آشنا شوید

۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Razer بیش از هر چیز به دلیل محصولاتی که در حوزه بازی‌های ویدیویی تولید می‌کند شناخته شده است. حال این شرکت یک ماوس جدید DeathAdder Elite معرفی کرده که از نظر مشخصات در بین ماوس‌های بازی نمونه متفاوتی است. شرکت Razer ادعا کرده این ماوس سریع‌ترین، حساس‌ترین و دقیق‌ترین ماوس بازی است. احتمالا بسیاری از کسانی که در گذشته از محصولات Razer استفاده کرده‌اند هم این ادعا را باور کنند.

طبق آنچه این شرکت اعلام کرده است DeathAdder Elite دقت رزولوشن ۹۹.۴ درصد دارد و با حساسیت ۱۶ هزار DPI و IPS معادل با ۴۵ در کنار شتاب ۵۰G به حساسیت و دقتی فوق‌العاده دست یافته است. البته اگر این ماوس به قصد بازی طراحی نشده بود این دقت چندان به کار نمی‌آمد اما طبیعتا برای کسانی که قصد بازی کردن دارند این محصول ارزش پول خرج کردن دارد.

Untitled-1

در عین حال ساختار این ماوس به شکلی است که می‌توانید در هنگام استفاده از آن حساسیتش را کم و زیاد کنید تا به بهترین میزان حساسیت در هنگام بازی برسید. ماوس مورد بحث دارای نور LED قابل تنظیم و دکمه‌های مکانیکی هم دارد که به ادعای شرکت سازنده برای ایجاد سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی طراحی شده‌اند.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. amir

    کاش یه ماوس جدید با طراحی mamba با اون led هاش میداد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه